Penguin skrev:Ja duktiga bromsbelägg det har du verkligen!
Triggerhappy skrev:App app APPP - Pingvinen:
Vissa fotografer missar ju flera poser manövrar ifrån stackars rörkenmarodörer som försöker ge fotografen flera jättechanser på snyggve bilder !!!
Pingvinen Triggerhappy
Triggerhappy skrev:Zeal: E din hoj igång nu (betr elproblemen) ??
M:et skrev:Hörredu ditt lilla moderatorsvin. ....(Jag fick läsa tråden ungefär fem gånger innan jag fattade vad du menade....)
Vissa fotografer missar ju flera poser manövrar ifrån stackars rörkenmarodörer som försöker ge fotografen flera jättechanser på snyggve bilder !!!
zeal skrev:ett tips från ett annat håll är att stänga av lyset alt. ha parkeringsljus när ni åker ,
då det blir bättre kort då. man slipper nämligen få en fet ljuskälla rakt in i kameran..
Penguin skrev:Mycket bra tips! Jag fick deleta flertalet bilder i måndags som det enbart vart några stora ljusbollar på. Så slå av ljuset när ni kör.
BLUERIDER skrev:Jag har provat att ha helljus och halvljus på, men hela tiden så ringer farmors ord i örat... - SITT ORDENTLIGT !! *ASG*
Galne Dansken skrev:Smart regel av ConfiseD, men hur ska han göra när han kör i skogen då!!
Det är mörkt mellom alla träd!
Hohohohohohoho
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari