Ny tjej ny grej?

Mingves

Guest
Jag har ju velat skaffa båge i snart 2 år nu och i vår skulle det ju ske. Eftersom jag blev singel i somras så tänkte jag toppen, jag skaffar en KTM 660 som man bara kan åka själv på:)
Dock så bar det sig inte bättre än att jag trillade dit för en ny tjej på nyårsafton och nu står jag i valet o kvalet att skaffa båge eller en FET bil (BMW Z3)....ni kan ju gissa vad hon lobbar för....
Hur förklarar man att jag vill ha en båge utan att verka som man skiter i vad hon tycker?
Grejen är ju att vi inte bor ihop eller något så jag kan göra vad jag vill för mina dinarer som jag får varje månad...
Men trots allt så vill man ju kunna göra saker med henne med....bil eller mc eller va skall man göra? Jag har inte råd med båda :(

///M

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tycker inte det fínns nått att snacka om i denna frågan Mingves... Hoj såklart.... Fan, först å främst är Z3:an i mitt tycke den FULASTE bilen BMW har gjort... å så är det RÄTT mycket sköjigare att åka båge, så är det bara...

:hej

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Är det här verkligen en fråga som du inte redan vet svaret på? Vafan ska du ha en hårfrisör-bil till? Ragga män?

Svaret är enkelt: KÖP EN HOJ!

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Mingves skrev:
Jag har ju velat skaffa båge i snart 2 år nu och i vår skulle det ju ske. Eftersom jag blev singel i somras så tänkte jag toppen, jag skaffar en KTM 660 som man bara kan åka själv på:)
Dock så bar det sig inte bättre än att jag trillade dit för en ny tjej på nyårsafton och nu står jag i valet o kvalet att skaffa båge eller en FET bil (BMW Z3)....ni kan ju gissa vad hon lobbar för....
Hur förklarar man att jag vill ha en båge utan att verka som man skiter i vad hon tycker?
Grejen är ju att vi inte bor ihop eller något så jag kan göra vad jag vill för mina dinarer som jag får varje månad...
Men trots allt så vill man ju kunna göra saker med henne med....bil eller mc eller va skall man göra? Jag har inte råd med båda :(

///M

Z3an är både liten och icke alls så snygg, + den brukar ha liten motor som inte är SÅ jäkla kul (ok visst en bil som inte vägar nånting och har bakhjulsdrift är alltid kul men..). Skulle hellre köpa en BMW 3a, men köp du hojjen, kanske en till henne också?

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
Köper du en BMW Z3 för hennes skull så är du toffelkungen 2000. Vill DU (och hon) ha en sån så köper du den. Låter mest som att du inte kan bestämma dig, vill du hellre ha hojen så köp den.

Du ska ju inte må dåligt bara för att hon ska må bra! Köp ingen av dem isf.

Mingves

Guest
Mattias skrev:
Är det här verkligen en fråga som du inte redan vet svaret på? Vafan ska du ha en hårfrisör-bil till? Ragga män?

Svaret är enkelt: KÖP EN HOJ!

Hahahahahahaha vicket underbart svar :D :D :D :rofl :rofl

Ni är för sköna!

Det får nog bli hoj, jag gillar visserligen Z3an men den kostar lite för mycket pengar för att vara värd det, kanske man skall köpa en billig bil plus en KTM:)

///M

Touring

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
i
Vad tror du egentligen att du ska få för svar här?!?! :rofl

Föresten skaffa hoj :yoparty , om du inte måste ha en biljävel!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
BMW är oxå första bilen ägaren av en Kebabaffär köper för att visa att han har dinarer. Trotsa Kebabbilarna!

Bli man och köp Hoj (inte nån offroad).

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Fet bil z3? Den är ju just kass på allt. En 660 däremot är är grym på alla sätt och vis.

Ska du impa på tjejens mormor eller åka på dejt med Mark Levengood är ju bimmern det självklara valet...

Last edited:

Mingves

Guest
Porsche Harry skrev:
Fet bil z3? Den är ju just kass på allt. En 660 däremot är är grym på alla sätt och vis.

Ska du impa på tjejens mormor eller åka på dejt med Mark Levengood är ju bimmern det självklara valet...
beror ju på vilken modell man väljer....

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Förklara för henne att en Z3 inte är fet, för det är den nämligen inte. Men det visste du va?

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
vad är det för mesar här..????

hållundan skrev:
Tycker inte det fínns nått att snacka om i denna frågan Mingves... Hoj såklart.... Fan, först å främst är Z3:an i mitt tycke den FULASTE bilen BMW har gjort... å så är det RÄTT mycket sköjigare att åka båge, så är det bara...

:hej

Kör ni inte hoj???
Kom igen nu, BMW är bara en vanlig kebabräser..:zpy
T o m snälle jag har lyckat sälja in hojkonceptet hos :tuttar... :lol

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Då heter den ju inte Z3 utan M-coupe/roadster väl? Hur som helst är Z3 den mesigaste och fulaste bil BMW har producerat. Varför kommer du ens på tanken attskita i hoj för att hon vill att du ska köpa bil? Nä, inget sånt tack! Är det nu så kinkit så köper du såklart en hoj som man kan färdas två på, det går på 99% av alla hojar som säljs i Sverige.

Mingves

Guest
Pejo skrev:
Förklara för henne att en Z3 inte är fet, för det är den nämligen inte. Men det visste du va?
Men den är ju lite roligare än en 240....men klart jag vill ha KTMn. Har haft bil innan och jag använde den mycket lite. Tror jag kommer köra båge mer än bil:)
Bor ju mitt i GBG så man går ju till avenyn på max 10 min....lutar nog mot MC:)

Måste bara ha lite moraliskt stöd.

//M

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Så länge ni inte har gemensam ekonomi så ska hon väl helt enkelt skita i vad du gör med dina pengar, vill hon ha en Z3 så köper väl hon en Z3... :fakta

//jaG

Mingves skrev:

///M

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...