Ny tröjomgång för sommaren 09

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu kan ni beställa SH-tröjor igen för leverans till sommaren, typ slutet på Juni (förhoppningsvis före midsommar). :)

trojja_luva_1m.jpg


Sista beställningsdag 1 juni och sista dagen då betalning ska vara på kontot är 2 juni (alltså måste ni betala senaste 1 juni för kl16.00).

OBS! Det är nytt pris nu där college och munk kostar 30 kr mer än tidigare. Detta pga ökade tryckkostnader och att se till att marginalerna blir fortsatt vettiga.

Beställning görs här:
http://www.sporthoj.com/klader/troja.php

PS! Tyvärr kunde jag inte få till direktleverans denna omgången utan det blir förhoppningsvis redo till efter denna omgång.

//EDIT:

Nedan finner ni måtten på plaggen.
 

Bifogat

  • Mått-på-plagg.jpg
    Mått-på-plagg.jpg
    27.9 KB · Visningar: 184
Last edited:

ryman

HONUNG!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
bredvid grannen
Hoj
KTM 640 SM Prestige
nu kommer antagligen samma fråga som många gånger tidigare: hur är storlekarna.. är de små/lagom/stora i storlekarna. Är 188 och väger dryga 80 kg och ligger vanligtvis i M-L i vanliga kläder. XL som gäller då om man vill kunna ha den över stället?
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Den eviga frågan, vilken storlek skall man ha, har M i vanliga fall, L borde la bli bra?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Den eviga frågan, vilken storlek skall man ha, har M i vanliga fall, L borde la bli bra?
Är du smalt bygg med tajtskinnställ vet jag inte om JAG själv skulle välja en storlek större såvida man inte redan från början gillar bära tröjor mer pösigt.

Så sitter en M löst på dig, välj M ... men sitter den väldigt tajt så välj Large.

Dock så kan det ju vara bra att välja M om man vill att tröjan ska sitta tajt som korvskinn.

Inget lätt val o välja. Man får "chansa" och gå på vad man tror kommer bli bra.
 

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Är du smalt bygg med tajtskinnställ vet jag inte om JAG själv skulle välja en storlek större såvida man inte redan från början gillar bära tröjor mer pösigt.

Så sitter en M löst på dig, välj M ... men sitter den väldigt tajt så välj Large.

Dock så kan det ju vara bra att välja M om man vill att tröjan ska sitta tajt som korvskinn.

Inget lätt val o välja. Man får "chansa" och gå på vad man tror kommer bli bra.

Okej toppen, nja det blir en L :)

Betalar nu, men HJEMMET MORTENSEN AB är rätt eller?
 
Last edited:

ryman

HONUNG!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
bredvid grannen
Hoj
KTM 640 SM Prestige
Swedie- skulle va najs om du kunde fixa måtten eller länka till sidan där tröjerna beställs så. Brukar anges i typ bredd över axlar/runt bröstet och resterande lul-lul fakta. Så slipper vi lata och okunniga sitta och fråga varje gång nya tröjbeställningar kommer :)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
nu kommer antagligen samma fråga som många gånger tidigare: hur är storlekarna.. är de små/lagom/stora i storlekarna. Är 188 och väger dryga 80 kg och ligger vanligtvis i M-L i vanliga kläder. XL som gäller då om man vill kunna ha den över stället?
Du verkar rätt smalt byggt med dom kilona på 188cm så jag tror en Large kan passa. Men gå inte på vad jag säger... :rolleyes: hehe Invänta någon som förhoppningsvis kan besvara frågan åt dig.
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Large är helt ok (varför är detta ingen sticky?)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top