Ny vecka!

Mr Ks Syrra

Snart är det över........
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
vingar
:bow :hej :p

Lite skojigt måste man ha.......!!!(det blir ju vad man gör det till naturligtvis.... :tummenupp :tummenupp )

Det var en gång en sköldpadda som klättrade upp för ett träd. Efter flera timmars klättring nådde han toppen. Då kastade han sej ut och flaxade med frambenen för att slutligen kraschlanda på marken. Men den lille gav inte upp, utan klättrade upp igen och kastade sej ut och kraschlandade. I ett träd brevid satt två fåglar och tittade på den lilles misslyckanden. Till slut sa den ena:
-Älskling, är det inte bäst att vi talar om för honom att han är adopterad?

:hej
De två fåglarna hade haft stadigt sällskap länge. Nu satt de och tittade på solnedgången. Allt kunde varit så romantiskt, men fågelflickan var otröstlig.
- Att du kunde göra mig så ont, snyftade hon.
- Hur många gånger ska jag behöva säga det, försvarade sig fågelpojken. Jag har inte förlovat mig. Den förbaskade ringen har ornitologsällskapet satt dit!

:hej
En man fick problem med sin bil utanför en åker. En häst kommer galopperande fram till honom och frågar:
-Behöver du hjälp? Jag kan allt om bilar.
Omtumlad av händelsen stapplar mannen fram till närmaste hus och knackar på.
En bonde öppnar. Mannen berättar om hela den chokerande historien för bonden, varpå bonden lungt svarar:
-Jaså, det var bara min häst Lukas. Du ska inte låtsas om honom, han tror han vet allt!

:tummenupp :hej

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...