Nya bikers i Härnösand.....

Härnöante

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2004
Hoj
såld
Åkte hem en sväng ikväll och det var bara +2 grader ute. Tänkte att det kommer inte va en käft ute men ack så fel man kan ha. Såg 5 st hojar i Härnösand! Först 3 snubbar vid mittsverigebanan en R6 en 1000R och en 750R srad sedan såg jag ytterligare en 750R srad och en zxr750 vid statoil. Kul att det börjar bli lite mer bågar i byn. Vilka var det tro?

Last edited:

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Härnöante skrev:
Åkte hem en sväng ikväll och det var bara +2 grader ute. Tänkte att det kommer inte va en käft ute men ack så fel man kan ha. Såg 5 st hojar i Härnösand! Först 3 snubbar vid mittsverigebanan en R6 en 1000R och en 750R srad sedan såg jag ytterligare en 750R srad och en zxr750 vid statoil. Kul att det börjar bli lite mer bågar i byn. Vilka var det tro?

Du skulle stannat o draftat dom!! :yoparty

:martialar

iuridae

www.veteranstallet.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
CBR 900RR Fireblade
Snyggt :tummenupp

Jag och brorsan ska ut på en tur senare idag, finns det några hojåkare i h-sand som kommer att rulla ?

TimR6

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
R1:a
Härnöante skrev:

Hallå tänkte ut o kolla läget lite! Kommer att stå utanför mcdonalds i härnösand vid 1200 idag söndag. Om någon annan dyker upp kanske vi drar iväg en sväng. Skulle ju vara rätt kul om det blev fler än jag!

iuridae

www.veteranstallet.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
CBR 900RR Fireblade
Blir det nå hojåka i helgen?? :va bra väder på söndag så är jag på ! :tummenupp

TimR6

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
R1:a
iuridae skrev:
Blir det nå hojåka i helgen?? :va bra väder på söndag så är jag på ! :tummenupp

tjena! hojåka i helgen, skulle sitta fint det! Bara det att jag har fått min efterlängtade operation av tummen, så nu är det färdigåkt igen på ett tag. Han precis åka o handla en ny kåpa "doublebubble" som är kanon för vinden. Handlade den i tisdags o drog omkring me den och en kompis bakpå.

På onsdag var det operationsdags med narkos och hela skiten. Kände mig helt väck då jag vaknade, blev helt knäckt då jag upptäckte gipset på HÖGERhanden. Kan inte gasa o torka mig i röven längre tänkte jag. Nu är det ju lördag och jag har väl återhämtat mig lite.

Det blir o bita ihop två veckor till, ska väl gå!

"Bättre en tumme än huvudet"

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Härnöante skrev:
Det var troligtvis : Anders Jonsson på R6 Joan Jonsson på 1000R Peter Sjödin på 750 R Mats Tjärnström på nästa 750R och Jocke... På zxr750:n Om det inte var jag själv på nån av dom sistnämda för jag provkörde dom lite den kvällen, För då var jag själv hojlös...//

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Mycket riktigt.. Det får vi ta å göra.. Blir ju Härnösandsbo på heltid igen efter den 10 juni.. Hade fint .../ Robban :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...