Tengil skrev:Jag instämmer med föregående talare!
har du köpt det .. va va vavava har du det du son till en åsna..Supermoto skrev:
lite med min hjälpSupermoto skrev:Tack å bock. Jag visste att det var det du egentligen tyckte
Det var nåt juvenilt om homosexulla personer på riksplanet.....Kyckling skrev:Fast jag är lite nyfiken på vad han skrev egentligen.
Faan Mario... Just när jag trodde att den inte kunde bli porrigare så flyttade du gränsen ytterligare en bit.
Vad ska han ha för den? årsmodell? vill han ha en R6'a i byte?Supermoto skrev:Köp Evil_m's husa du och joina klubben för de coola killarna med hår på bröstet och snygga frisyrer (minus farbror flint då såklart!)!!
Oki, han är ju på jobbet så det här kan han ju inte se...Kyckling skrev:Vad ska han ha för den? årsmodell? vill han ha en R6'a i byte?
OBS!!! Skriv bara när inte Erik ser så inte han snyter den framför näsan på mig...
tycker nästan att det är småmysigt när mario bryter sig lite ibland.. han blir så gullig och pojkig då på ett fint visEbbe skrev:Fan, måste få på mitt Akra jag oxå så man kan mottaga hyllningarna som man får då.
Ingen ska bryta nått på lördag! Möjligtvis ett å annat självförtroende kommer att brytas, men det är en helt annan sak! Det kompenseras med alkohol på kvällen isf.
Just detEbbe skrev:Fan, måste få på mitt Akra jag oxå så man kan mottaga hyllningarna som man får då.
Ingen ska bryta nått på lördag! Möjligtvis ett å annat självförtroende kommer att brytas, men det är en helt annan sak! Det kompenseras med alkohol på kvällen isf.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|