nya medelanden funktion

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
tjenare,
jag har inte hittat en "nya inlägg" funktion där man kan få fram dom senaste svaren på ens skrivna trådar, om ni förstår. ( finns på forum.moppenet.com ) skit smart, om det inte finns så föreslår jag att de ska skaffas..

kanske var lite oklart vad jag menade men hoppas ni fattar :tungan

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
Aprilia RSV Factory
Hmm smart idé faktiskt! Nu är det bara att Swedie lägger till den funktionen.

Bra gjort DaWoos :tummenupp

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Dioxin skrev:
Hmm smart idé faktiskt! Nu är det bara att Swedie lägger till den funktionen.

Bra gjort DaWoos :tummenupp

tack så mkt :)
edit: kollade me moppenet o dom hade tagit bort den funktionen, var ett tag sen ja var inne där :tungan

Last edited:

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
ehhh? kollar du lite längre till höger så finns det redan en sån..

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
wonderwizard skrev:
Det e inte det han menar Henke...

det ska vara de trådar man själv gjort & de nya svaren i dom trådarna

inte alla andras trådar & svar

precis :tummenupp jobbigt o leta efter ett svar på något man skrivit om det är många sidor o bläddra igenom, fast jag kanske bara är slapp. Men iom att ja sett den funktionen förut så tyckte jag den borde finnas här

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
DaWoos skrev:
precis :tummenupp jobbigt o leta efter ett svar på något man skrivit om det är många sidor o bläddra igenom, fast jag kanske bara är slapp. Men iom att ja sett den funktionen förut så tyckte jag den borde finnas här
Om du tittar på "min profil", överst i det svarta, så ser du vilka trådar du gjort inlägg i?? OK? (=mina prenumererade trådar)
Om du sedan använder den funktion som är en "push-down" av inläggen, dvs tidigaste inläggen hamnar längst ned och senaste högst upp, dvs i omvänd tidsordning så ser du de senaste inläggen överst..
Nuff said?

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Kahobe skrev:
Om du tittar på "min profil", överst i det svarta, så ser du vilka trådar du gjort inlägg i?? OK? (=mina prenumererade trådar)
Om du sedan använder den funktion som är en "push-down" av inläggen, dvs tidigaste inläggen hamnar längst ned och senaste högst upp, dvs i omvänd tidsordning så ser du de senaste inläggen överst..
Nuff said?

måste man inte lägga till trådar där då lr? det är ju jobbigare än att leta, bättre om det fanns en funktion under nya medelanden där man kunde hitta alla svar på allt man skrivit. Alltso inte en hel tråd, utan om man tex komenterar något i en annans tråd, sedan så svarar någon på vad man har skrivit ska det komma upp då.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
funktionen finns.. klicka på ditt nick. sedan på "alla trådar startade av ***" så får du fram de senaste aktiva trådarna längst upp. :tummenupp

Roughack

Grottroll
Gick med
5 Dec 2004
Hoj
MV Agusta Dragster 800RR
sweclockers.com har en mycket smidig sak som heter citat.php
där listas alla inlägg som citerar något man själv skrivit, mycket lätt att hitta om någon citerat en då.

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Roughack skrev:
sweclockers.com har en mycket smidig sak som heter citat.php
där listas alla inlägg som citerar något man själv skrivit, mycket lätt att hitta om någon citerat en då.
det är en sån jag menar ju, kanske var lite otydlig :tungan

Coola Ola

Guest
kajlyl skrev:
Snyggt jobbat svidi! hittade nyss knappen och fattar nu inte hur vi kunnat vara utan den :tummenupp

Japp, den är hur bra som helst! Så skönt att slippa sitta o leta igenom hela forumet efter ev. svar på de inlägg man gjort.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Det är ju bra när man envänder det utan att fundera på det. Men varför byts knapparna "Visa nya inlägg" och "Visa svar" plats när man tittar i annonsforumet?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Victor skrev:
Det är ju bra när man envänder det utan att fundera på det. Men varför byts knapparna "Visa nya inlägg" och "Visa svar" plats när man tittar i annonsforumet?
...och varför är Blekinge felstavat i annonsforumet, samt någonstans, minns ej var, är det fatala särskrivningar när man ska ladda upp bilder?

Frågorna är många.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...