jaha... då får man börja spara nu då
jag SKA ha en mv ... sen e bara frågan när man får råd
Köp en begagnad så länge
De allra flesta är troligtvis mycket välvårdade av föregående ägare.
jag har funderat på det, men de beg jag hittat har ändå legat runt 150-160 k... då kan jag lika gärna spara lite till & köpa en ny
jag har funderat på det, men de beg jag hittat har ändå legat runt 150-160 k... då kan jag lika gärna spara lite till & köpa en ny
Får man ha en sån kvar i dina "kvarter". Verkar vara massa bus där?
I det perspektivet håller jag med. Har för mig att jag har sett ännu billigare F4or. Men då har de varit på 750cc. Ointressant för dig kanske som är van vid 1000cc?
och innan jag köper en MV, måste jag hitta någon butik / privatperson som vill låna ut den för en testrunda, har hört att den är liten som fan i förarmiljön, o jag är ändå 183. vill inte köpa grisen i säcken. eller enbart på utseendet
jag har funderat på det, men de beg jag hittat har ändå legat runt 150-160 k... då kan jag lika gärna spara lite till & köpa en ny
/QUOTE]
Kolla på Mobile.de, du hittar garanterat mycket billigare F4 1000cc .
Satt själv och drömde om en MV härom dagen och hittade flera lågmilare, F41000S under 10000euro. Finns en grå/blå -08 för 8999euro som ska vara i bra skick men det verkar ju nästan för billigt.
Nån som vet hur mycket den "nya" F4 är omarbetad? Ser ju ut som tidigare fast med mindre snygg bakdel. Tror MV har det rätt tajt med budgeten just nu.
jag har funderat på det, men de beg jag hittat har ändå legat runt 150-160 k... då kan jag lika gärna spara lite till & köpa en ny
http://www.blocket.se/alvsborg/MV_Agusta_F4_1000_R_22430085.htm?ca=23_3&w=3
http://www.blocket.se/alvsborg/MV_Agusta_F4_1000_S_20166427.htm?ca=23_3&w=3
jag har funderat på det, men de beg jag hittat har ändå legat runt 150-160 k... då kan jag lika gärna spara lite till & köpa en ny
http://www.blocket.se/alvsborg/MV_Agusta_F4_1000_R_22430085.htm?ca=23_3&w=3
http://www.blocket.se/alvsborg/MV_Agusta_F4_1000_S_20166427.htm?ca=23_3&w=3
Om jag jämför mina hojar så har 998:an betydligt snällare sittställning. F4:an är extremare på precis allt faktiskt.Jag tror en 748/996 är ungefär likadan när det kommer till sittställning. Du kan få provsitta min vid tillfälle.
Om jag jämför mina hojar så har 998:an betydligt snällare sittställning. F4:an är extremare på precis allt faktiskt.
Jag som inte är så lång brukar tycka att allt prat om hur extrem sittställning det är på sporthojar är kraftigt överdrivet, men en F4 tycker jag ändå att man ska ha provkört innan köp så man är medveten om vad man ger sig in på.
Verkar inte vara frågan en allt för stor omarbetning av designen.
Ska man jämföra med sina tidigare erfarenheter från japanare så är det definitivt en bra idé att testa en Ducati, så länge man är medveten om att MV är snäppet extremare.Mitt erbjudande står fast. Wonderwizard får gärna prova min och anser han att sittställningen är för extrem får han helt enkelt glömma MV Agusta.
Mitt erbjudande står fast. Wonderwizard får gärna prova min och anser han att sittställningen är för extrem får han helt enkelt glömma MV Agusta.
e den mycket extremare än min R1 -06, så kan jag nog glömma det.
då min rygg precis klarar av denna som det är nu.
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |