Ravetrancer skrev:R1:an är solklar i detta fallet, vare sig den har 180 eller 160hk. Den utstrålar extremitet och jag vill köra en extrem hoj. Köra bladen skulle kännas som en halv-tourer. Rettan lär ju gå att svänga med hur bra som helst, bara en vanesak.
Tror ju att Honda kommer i sin reklam använda massa skit om hur lättsvängd den är, frågan är bara hur mycket mer lättsvängd är den än dom resterande 1000cc?
Större delen skulle nog köra ännu snabbare med valfri 600 från det senaste decenniet.Pirro skrev:Tror större delen här inne på sporthoj.com skulle köra fortare med hondan eftersom den förmodligen är snällare och bekvämligare att köra.
Men gör som alla andra köp en R1a ..........
Sälj hojjen(arna)!!! *jag vill ha en kompis med en R1 -04*maverick_750rr skrev:Jag hade köpt en R1 -04 om jag inte redan hade en hoj.
750RR
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |