Nya RR-åkare

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Då har ytterligare två personer hamnat under kategorin "nu behöver vi inte fundera på var vi ska göra av alla pengar". Jag var och hämtade min R6-02 idag och kompisen hämtade sin för två veckor sedan. Nu hoppas vi bara på en tidig licenskurs sen är det rookie 600 som gäller. Vad finns det för möjligheter att muta de ansvariga för varvräkningen? :banana :banana

Therudeboy

Guest
Ska också ta licens nästa år, antar ni kommer träna här i anderstorp?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Grattis!!! du har ett förbannat roligt(och bitvis förjävlig) år framför dig :banana

Mutsystemet fungerar följande:
ca 400:-/tiondel
du kan dock få rabatt om vi pratar en sekund eller mer! ...vill du ha pol så blir det dock lite dyrare!
Kvinnliga förare går efter ett lite annorlunda system, men detta har jag inte riktigt förstått :va

Detta är bara ca. och bereror helt på vem som är tävlingsledare :6surkart

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Jobb i Norge?

Therudeboy skrev:
Ska också ta licens nästa år, antar ni kommer träna här i anderstorp?
Känner jag dig? Jag har ju jobbat en del där men vet inte riktigt vad som finns nu. Kan ju kolla om du vill. Javisst blir det träning i Anderstorp men det är väl ganska begränsat med träningstider där va?

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
kajlyl skrev:
Grattis!!! du har ett förbannat roligt(och bitvis förjävlig) år framför dig :banana

Mutsystemet fungerar följande:
ca 400:-/tiondel
du kan dock få rabatt om vi pratar en sekund eller mer! ...vill du ha pol så blir det dock lite dyrare!
Kvinnliga förare går efter ett lite annorlunda system, men detta har jag inte riktigt förstått :va

Detta är bara ca. och bereror helt på vem som är tävlingsledare :6surkart

Låter som det kan bli ett hemskt dyrt år..........

Therudeboy

Guest
Pelle B skrev:
Känner jag dig? Jag har ju jobbat en del där men vet inte riktigt vad som finns nu. Kan ju kolla om du vill. Javisst blir det träning i Anderstorp men det är väl ganska begränsat med träningstider där va?

Tror inte du känner mig :) Hänger inte med riktigt här nu, jobbat var? Jo det är väl ganska begränsat, men känner chefens pojk så det går säkert snacka till sig lite.

Såg att du frågade om dubb i en annan tråd, fråga tranemo mc-tjänst vad han tar för att dubba.

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Therudeboy skrev:
Tror inte du känner mig :) Hänger inte med riktigt här nu, jobbat var? Jo det är väl ganska begränsat, men känner chefens pojk så det går säkert snacka till sig lite.

Såg att du frågade om dubb i en annan tråd, fråga tranemo mc-tjänst vad han tar för att dubba.

Såg att du sökte jobb i Norge. Därav svamlet. Hansa (Hans-Åke Tranemo MC) dubbar bara crossdäck. Jag är ute efter RR-isdäck, vet att jag sett det nånstans nångång, men fan vet var...

Therudeboy

Guest
Pelle B skrev:
Såg att du sökte jobb i Norge. Därav svamlet. Hansa (Hans-Åke Tranemo MC) dubbar bara crossdäck. Jag är ute efter RR-isdäck, vet att jag sett det nånstans nångång, men fan vet var...

Okej trodde han dubbade mc däck med. Har du många kontakter i norge då? skulle vara trevligt om du hade det :)

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Jag har oxo hämtat ut en 600 räser till nästa år .... Behöver en tidig licens jag med..

Rookie 600 #36 :yoparty

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
perfekt, bäst ni gjort, kör hårt och ta för er.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
alakhai skrev:
Jag har oxo hämtat ut en 600 räser till nästa år .... Behöver en tidig licens jag med..

Rookie 600 #36 :yoparty

Neeeh?? Nöp du det numret? Olyckligt! :( Får hitta nått annat...

Jäkligt skoj att ni börjar köra iaf. Ses i R600 nästa år!

Bifogat

• backdrop.JPG
    backdrop.JPG
    51.3 KB · Visningar: 58
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...