Catman skrev:pris????
Chrille skrev:Visa dom för Valmers. HAN kan peppa!
"Såne där hade jag med. Bröt bene på tre ställen ändå."
abstruse skrev:Äntligen! Nu har man riktigt skydd på fossingarna också! Var på Bike idag och köpte dessa, sitter underbart skönt. Mina gamla Prexport var förvisso sköna de också, men de skyddade ju lika bra som ett par sämre mockasiner.
buLLit skrev:Grymt snygga (för att vara Gore Tex)!
Men Oxtar TCS Evo Abe Norick Replica är ett strå vassare.
Jaoscar skrev:Är det bara jag som inte bryr mig om ifall stövlar är snygga eller ej!?
oscar skrev:Är det bara jag som inte bryr mig om ifall stövlar är snygga eller ej!?
Chrille skrev:Jag börjar på allvar fundera på att köra med mina smurfblå dojor från förra året. Fula som stryk javisst, men som du säger - vem bryr sig nåt större...
Macho Woman skrev:Funktion är allt, estetik inget.
När det nu till och med är en tjej som uttrycker det måste ni ju förstå att det är sant!
GSXR1100R skrev:Är detta den senaste rejsingpjäxan http://www.daytonaleather.com/Ovrigtmcboots.html
GSXR1100R skrev:Är detta den senaste rejsingpjäxan http://www.daytonaleather.com/Ovrigtmcboots.html
LasseB skrev:
Där fanns visst även nya gummin till Apsnusens fotpinnar, matchar snyggt med nya stövlarna
oscar skrev:Är det bara jag som inte bryr mig om ifall stövlar är snygga eller ej!?
Chrille skrev:
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |