Nya tag i motorbanan i H-sand!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Enligt säkra källor kommer krafttag tas mot att banan ska bli godkänd av Svemo och bilsportförbundet för så väl träning som tävling. Det som behövs från de som är intresserade av detta är att hjälpa till en dag eller 2 för däcksbuntning samt täcka in vissa partier med s.k. conveyor belt (transportband). Vi siktar in oss på 2 lördagar så fort det bara går och när så många som möjligt kan hjälpa till.
Ban-ägarna har börjat med att ta bort det berg som de fått nerslag på i besiktningarna. De andra punkterna med sandfållor och sly håller på att bearbetas.
Det som kan ta tid med detta är att samköra Svemo och Bilsportförbundet så att bägge blir nöjda med säkerheten. Så håll utkik efter datum så kanske träningarna kan börja snart.
NRS kommer att hålla i arbetet med däcken och intresserade hör av sig via mail eller sms. Med gemensam kraft får vi samarbeta för att det ska bli nån verkstad.
mikaelsedin@hotmail.com 070 3384317

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Nu är verkligheten kommen till banan. Har sett bilder nu på vad som är gjort. Sandfållorna bearbetas, däcktravarna efter långrakan är borttagna så att slyn går att få bort. Gräskanterna ska jämnas till med. Faan snart kör vi igen.:fakta

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår