nybörjare rookie

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
:banana vi är fyra killar som tänkte börja åka Rookie 1000 nästa år.Blir lite förbryllad av alla olika kalendrar och namn,so,sm,nm.vilka race kör man somrookie 1000 pilot.och det är väl B-licens som krävs va.MVH tobbe

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
tibbi skrev:
:banana vi är fyra killar som tänkte börja åka Rookie 1000 nästa år.Blir lite förbryllad av alla olika kalendrar och namn,so,sm,nm.vilka race kör man somrookie 1000 pilot.och det är väl B-licens som krävs va.MVH tobbe

B-lic blir det. SO=scandinavian open. vi kör då i cup form (ne jag är för trött för att stava). Sm är svenska mässterskapen men det kommer inte ni (vi) köra utan vi kör som support klass. NM är väll nordiskt mästerskap vilket är lika med SO :tummenupp

rörigt värre är det :huvet

välkommna till träsket

björn

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
björn.e skrev:
B-lic blir det. SO=scandinavian open. vi kör då i cup form (ne jag är för trött för att stava). Sm är svenska mässterskapen men det kommer inte ni (vi) köra utan vi kör som support klass. NM är väll nordiskt mästerskap vilket är lika med SO :tummenupp

rörigt värre är det :huvet

välkommna till träsket

björn
menar du att vi kör support på sm tävlingarna.inget åka i dom nordiska granländerna

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
tibbi skrev:
menar du att vi kör support på sm tävlingarna.inget åka i dom nordiska granländerna

Rookie går som supprtklass till både SM och nordiska mästerskapen. Är inte helt säker på om rookieklasserna är med på alla deltävlingarna men jag tror det.

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
tibbi skrev:

jag hade faktiskt tänkt ta danmark med är ändå inte längre än att dra till Svinstad :tummenupp

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
tibbi skrev:

Roligt med fler 08:eek:r som kör R1000, förhoppningsvis kan vi samåka till träningar & tävlingar.

Ang. Tävlingskalendern....hmm lite rörigt är det, men du får snart pejl på det hela. Är själv ny, tog licenskursen under bikeweek i aug. Så jag har inte full koll ännu heller, men det börja komma.

Så gott som allt som rör racing tas upp här på SH, så kolla in med jämna mellanrum, så plockar du upp mycket av vad som händer.

Välkommen racevärlden.....

#8 R1000

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2005
Hoj
ingen
tibbi skrev:

Hej.

Gå in på http://www.karlskogamotorstadion.com/ för att ha koll på Scandinavian Open/NM.
Eller gå in på http://www.roadracing.se/ för att se SM
Sen finns det några B-race som klubbarna anordnar utan seriemedverkan.
Rookie = B-licens.
Kör så det ryker. :)
/Niklas

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
RR:Benny skrev:
Roligt med fler 08:eek:r som kör R1000, förhoppningsvis kan vi samåka till träningar & tävlingar...

Ja det verkar som jag skall flytta dit, så jag räknar jag kallt med att vi är ett gäng som åker varje tisdag till Linköping och tränar :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Ja det verkar som jag skall flytta dit, så jag räknar jag kallt med att vi är ett gäng som åker varje tisdag till Linköping och tränar :tummenupp

lägg ner du kommer sakna mig för mycket så det blir ingen flytt :fatta!

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
My bitch is going to the fjolträsk, my bitch is going to the fjolträsk... ont sååå väjter :mad:

björn

Hoppas han kommer i närheten av din nya hoj nån gång, då kan han ju passa på att skruva fast lite prylar. Jag menar så den inte skramlar och tappar delar som den gamla hojen............(Skruvar han fast för mycket hjälper jag dig gärna och släpper lite hör och där.....vill ju inte missa biran ju!)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln