Nybliven sporthojare :-)

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
Halloj !

Martin heter jag som har hittat hit. Om sanningen ska fram så har jag varit här å läst å läst å läst... ett bra tag, men inte tagit tag i en registrering, men nu så :) Tog mc-kortet i höstas, men hann inte skaffa egen hoj, blev lite kallt uppe i dessa trakter. Så va göra, jo vackert vänta till våren. Är inflyttad norrlänning, kommer från Eskilstuna från början. De flesta här verkar ju ha bra koll på tuna eftersom Swedie är därifrån. Saknar dock inte staden så mycket, bara tunas vårsol!

För övrigt har jag börjat fundera på om jag ska ha mig en CBR 600F kanske lr en Thundercat lr något i den stilen till våren. De jobbiga är ju som vanligt försäkringsbiten :va som har diskuterats mycket här, men man får väl leva på vatten, bröd och hoj lr nått.. :)

Ha re gött alla :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
välkommen! Ja eskilstuna är väl sisådär.. men men .. funkar o bo här oxå.

CBR600F är lite mer sport än Thunderace, så vill du sitta mer bekvämt eller ännu mer bekvämt? lol

Danny boy

twin power
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R 2002
were taking over this town hehe.

Kul o se en norrlännig till på forumet.

*skakar tass*

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
2Late skrev:
Jo, välkommen. I Boden? Är det där säsongen börjar i Juli och slutar i Augusti :confused:

:D

Edit: Du kan ju alltid dra dig neråt landet. :tummenupp

Hehe kände på mig att den där frågan skulle komma :) Säsongen börjar väl runt maj-sep, lite trist, fast sommaren här e riktigt fin, å inte kallare än söder, dock bara lite kortare som sagt. Blir å flytta neråt om något år kanske, har ju prövat söder sen jag föddes så nu testar man norr :)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Creeed skrev:
Halloj !

Martin heter jag som har hittat hit. Om sanningen ska fram så har jag varit här å läst å läst å läst... ett bra tag, men inte tagit tag i en registrering, men nu så :) Tog mc-kortet i höstas, men hann inte skaffa egen hoj, blev lite kallt uppe i dessa trakter. Så va göra, jo vackert vänta till våren. Är inflyttad norrlänning, kommer från Eskilstuna från början. De flesta här verkar ju ha bra koll på tuna eftersom Swedie är därifrån. Saknar dock inte staden så mycket, bara tunas vårsol!

För övrigt har jag börjat fundera på om jag ska ha mig en CBR 600F kanske lr en Thundercat lr något i den stilen till våren. De jobbiga är ju som vanligt försäkringsbiten :va som har diskuterats mycket här, men man får väl leva på vatten, bröd och hoj lr nått.. :)

Ha re gött alla :)

Hej o välkommen :)

Köp en FZR600. I stort sett lika snabb som thundercaten, fast Fklass 6 och billigare i inköp, men ser klart skaplig och modern ut för sin ålder. Tror faktiskt inte man får mkt mer sporthoj i fklass 6 än en sådan! :yoparty

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kay skrev:
Hej o välkommen :)

Köp en FZR600. I stort sett lika snabb som thundercaten, fast Fklass 6 och billigare i inköp, men ser klart skaplig och modern ut för sin ålder. Tror faktiskt inte man får mkt mer sporthoj i fklass 6 än en sådan! :yoparty
:fakta

hehe, det är ofta jag håller med Kay, å han håller med mig i denna fråga =) Hohohoho.

Välkommen till plejset där alla galningar träffas å ljuger om det mesta :rolleyes:

:banana

Sajmon

Bulist
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
28" Yosemite "Wapama" by Biltema samt V70
hållundan skrev:
:fakta

hehe, det är ofta jag håller med Kay, å han håller med mig i denna fråga =) Hohohoho.

Välkommen till plejset där alla galningar träffas å ljuger om det mesta :rolleyes:

:banana

Tjena, tjena allihop! Är nybliven på Sporthoj.com och vill egentligen bara testa profilen och inställningarna lite med ett kort inlägg. Hoppas det går bra i denna tråd! Letar som bäst ny hoj och hoppas hitta en sån inom kort så man har nåt att putsa på tills våren anländer. :)

/Sajmon

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...