Nyhet: Filip Backlund, EM-material?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Nyhet: Filip Backlund, EM-material? (uppdaterad)

Teamet bakom Filip Backlund vill ge sig på EM (Roadracing i Europa) redan detta året! Men som ofta inom svensk RR så saknas pengar. Sporthoj.com har blivit ombett att nämna Filips hemsida, där ni som är fans av Filip kan erbjuda er hjälp och få ut honom i Europa! Tror du att du kan hjälpa?


Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=51
 
Last edited:

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
Verkligen kanonkul om han kommer ut i europa, han kanske blir grymt stor med tanke på hans framgångar redan. :tummenupp

Själv kan jag inte hjäpa så mycket tyvär
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Swedie skrev:
Teamet bakom Filip Backlund vill ge sig på EM (Roadracing i Europa) redan detta året. Men som ofta inom svensk RR så saknas pengar. Sporthoj.com har blivit ombett att nämna Filips hemsida där ni som är fans av Filip kan erbjuda er hjälp och få ut honom i Europa! Tror du att du kan hjälpa?


Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=51


dessvärre så har jag inga 1000 pistoler att bidra med men kan ju iaf länka hans sida vidare och artikeln till vänner och bekanta det får bli mitt bidrag jag gillar killen han är duktig :banana
 

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
tusen spänn är ganska mycket pengar för alla!

Tror ni skulle få in mer från sporthoj om man kunde ge mindre,jag bryr mig inte så mycket om fotot men en eller ett par hundringar har väl alla över!

upp med ett kontonr så kan jag sätta in ett par hundra

MVH/Blondie
 

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
Som sponsor företags messigt kan jag inte göra specielt mycket i nuläget.
Inte ens nästa år, men ett personligt bidrag kan jag nog göra. Har ju sparat rese pengar sen J. Westerlund slutat köra. Kul att se en ny tallang födas.
Posta gärna postgiro eller bangiro på denna tråd så att det blir lättare att avstå en fredagskväll och sattsa någon tusenlapp på unga Filip Backlund.

Ps. Pengarna hade annars gått till rödakorset eller rädda barnen, vilka mailbombar mig, ringer stup i kvarten, skickar för tryckta inbetalningskort för att jag tidigare engagerat mig. Nu När Johnny slutat p.g.a. skada så får unga Filip Backlund mitt fulla stöd i stället. Hoppas fler hoppar på tåget.
 
Last edited:

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Ort
GÖTEBORG
Hoj
525 + pitpro 125cc
Kimen skrev:
Som sponsor företags messigt kan jag inte göra specielt mycket i nuläget.
Inte ens nästa år, men ett personligt bidrag kan jag nog göra. Har ju sparat rese pengar sen J. Westerlund slutat köra. Kul att se en ny tallang födas.
Posta gärna postgiro eller bangiro på denna tråd så att det blir lättare att avstå en fredagskväll och sattsa någon tusenlapp på unga Filip Backlund.

Ps. Pengarna hade annars gått till rödakorset eller rädda barnen, vilka mailbombar mig, ringer stup i kvarten, skickar för tryckta inbetalningskort för att jag tidigare engagerat mig. Nu När Johny slutat p.g.a. skada så får unga Filip Backlund mitt fulla stöd i stället. Hoppas fler hoppar på tåget.
:tummenupp :klappar
 

sandstream

Guest
Jag vill mer än gärna se Filip ute i Europa men 1000 bagis är lite väl svettigt.
Lycka till och hoppas ni kommer i väg :tummenupp
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Man kan säkert ge mindre bidrag också, bara nån tar reda på bankgiro/postgiro-NR??!!
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Vore det inte bra om man nu seriöst vill ha sponsorer att uppdatera hemsidan? Med tanke på att det står att den är under konstruktion och skall vara klar i Juli så....
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Ring dom. Jag fick inget Postgiro eller Bankgiro tyvärr.
Övertala dom om att lägga ut numrena inte är farligt.
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Blondie skrev:
tusen spänn är ganska mycket pengar för alla!

Tror ni skulle få in mer från sporthoj om man kunde ge mindre,jag bryr mig inte så mycket om fotot men en eller ett par hundringar har väl alla över!

upp med ett kontonr så kan jag sätta in ett par hundra

MVH/Blondie

Jag också inne på din idé!!
Har tyvärr inga tusenlappar som ligger och skräpar såhär i slutet av säsongen...
 

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Ort
Stockholm
Hoj
1100 F, och en trave smått
Jag pratade just med Janne och Filip som är nere på Mantorp och STCC. Det stödet Filip får härifrån är egentligen det som värmer mest. Den bistra sanningen är dock att utan stålar blir det fördömt lite åka.

Vi har ett PG som det går fint att använda. Glöm inte att skriva ner vem du är bara. Vi glömmer inte....


Stefan Carlsson
PG 4217248-6

Jäkligt mycket tack
Filip, Janne, Niklas, Håkan och jag själv
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Gôtt mos. Klart grabben ska köra EM! STCC/SM kan han köra när han blir gammal!
 

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Ort
solna
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Nu har min chef köpt en tavla då jag tyckte att den skulle sitta fint i fikarummet. Men om han inte skulle köpa den så vet han att han inte behöver fråga mig om jobba över i framtiden :D
 

Kimen

Ny medlem
Gick med
10 Oct 2004
Ort
Ljunghusen
Hoj
Skinställ & hjälm + en massa gamla fotton.... En fiddy.
Kom igen nu, bättre kan ni.

Mitt eget bidrag.

Att betala från konto 3030 03 2xxx SEK Antal: 1

Mottagare Kontonummer OCR/Referens Betalningsdag Belopp SEK
STEFAN CARLSSON PG 4217248-6 Kim Hallman Sporthoj.c... 2005-09-20 1.000,00
Summa SEK: 1.000,00
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top