Nyhetsteman vi hatar

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag refererade till DI, men det är ju en skvallerblaska i klass med kvällspressen numer. Ibland bara bakgrundfärgen som gör att man vet att det INTE råkar vara Aftonbabblet man tittar i.
Hur stor skillnad i färg är det på DI och Aftonbladets sportbilaga? :va

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Fast tror du att det blir lättare eller svårare att hitta jobb om tidningarna skriver om att det är ekonomisk kris var och varannan dag?
Jo väldigt sant! men så länge jag hör det har jag iaf något att skylla på:p
nä men jag längtar tills jag hör att det börjar bli bättre för då kommer det ju mer jobb:)

l
visst..sex är kul....men det är alltid samma tips..trååååååkigt!!:gnissla

Men du! då startar du och jag ett litet fikarep där vi kan ta med oss sextips som är bra och komma med nya grejer varje gång! Så kan vi diskussa och gå igenom teoretiskt och praktiskt!:D

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Hur stor skillnad i färg är det på DI och Aftonbladets sportbilaga? :va
Vem läser sportbilagan?!?!? Det är väl riktig medelåldersvarning på det, eller?

Det är knappt man vill ta i den när man tvingas läsa Aftonbladet på flyget...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Vem läser sportbilagan?!?!?

Dom som vill läsa om fotboll och hockey...för det är typ det enda som står. :rolleyes:

Och jag är, lixom Markus, sååå förbannat trött på svininfluensan.
"Ta vaccinet, ta inte vaccinet, vänta med vaccinet, lämna företräde till bättre behövande, nu dog en som hade svinet och som förövrigt var dödsjuk oxå" Fi fan!!

Last edited:

Kneedrag

Guest
anna anka fjanta

orka inte läsa tråden om någon annan fick med henne. sorry

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Jag är besviken över att vi inte har några rejäla journalister i vårt land. Särskilt märks det vid intervjuer.

De står med sitt offer, som roffat åt sig av skattepengar/blåst pensionärer/ja, ni hajar. De har hur mycket bevisning som helst, men de vågar liksom inte driva intervjuoffret till bristningsgränsen.

Senast jag störde mig på det var i dokumentären om Quick, där Claes Borgström intervjuades. Frågan var hur det kom sig att han under rättegången aldrig tog upp de 3-5 olika bevisen för att Quick är oskyldig. Han svarar nåt i stil med att uppgifterna inte hade gått att använda eller så. Då nöjer sig intervjuaren med svaret! Sånt blir jag fan galen på.

Fegast av alla är politikerklapparen KG Bergström. Hårdaste politiske journalisten, fan heller. :mad:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jo väldigt sant! men så länge jag hör det har jag iaf något att skylla på:p
nä men jag längtar tills jag hör att det börjar bli bättre för då kommer det ju mer jobb:)

Men du! då startar du och jag ett litet fikarep där vi kan ta med oss sextips som är bra och komma med nya grejer varje gång! Så kan vi diskussa och gå igenom teoretiskt och praktiskt!:D

Om du vill ha jobb kanske du borde lära dig läsa först? För tråden heter nämligen inte:

SH's alla fjortisar, kom hit och skriv om era postpubertala snuskfantasier

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag är besviken över att vi inte har några rejäla journalister i vårt land. Särskilt märks det vid intervjuer.

De står med sitt offer, som roffat åt sig av skattepengar/blåst pensionärer/ja, ni hajar. De har hur mycket bevisning som helst, men de vågar liksom inte driva intervjuoffret till bristningsgränsen.

Senast jag störde mig på det var i dokumentären om Quick, där Claes Borgström intervjuades. Frågan var hur det kom sig att han under rättegången aldrig tog upp de 3-5 olika bevisen för att Quick är oskyldig. Han svarar nåt i stil med att uppgifterna inte hade gått att använda eller så. Då nöjer sig intervjuaren med svaret! Sånt blir jag fan galen på.

Fegast av alla är politikerklapparen KG Bergström. Hårdaste politiske journalisten, fan heller. :mad:

Du har så rätt att det inte är klokt hur rätt du har. Hur sällan har man hört någon politiker-bimbo typ Maud som inte besvarar frågan? Hon fick till och med gästa något radiorpogram i och med att hon aldrig svarar rakt på frågorna, hon skyllde inte helt oväntat på journalisterna. Varför skickar de inte ut dem ur studion? Det skulle man vilja se i nästa års valrörelse, de partiföreträdare som inte svarar på frågorna på enligt programledaren tillfredsställande sätt får inte vara med, ”tack och hej du kan gå” efter andra försöket liksom.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Det jag kommer på just nu rent spontant är följande i icke kronologisk ordning:

* Fotboll, all denna jävla fotboll, må jävulen rövknulla den sporten & dess utövare.
* Zlatan-jäveln.
* Gaza-remsan & Israel. Hur fan orkar man hålla på med ett krig om ingenting så länge?
* Självmordsbombare.
* Sveriedemokraterna och deras chanser att komma in i riksdagen eller ej.
* "Så solig blir semestern - unik prognos månad för månad". Den där kaffesumps-spående-tyska gubbjäveln borde kölhalas, har det någonsin hänt att prognosen har stämt?

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Tycker aftonbladets nätlöp just nu är talande för vilken kvalitet man söker när huvudnyheten är att åldersgränsen på bio för senaste vampyrfilmen sänks till 11 år.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år