Jag har åkt med i gruppkörningar med både Västerås och Köping sedan 2004, och det hände även 2004/2005 att det stod ett par st bara på någon samkörning även då i Västerås.
Min personliga uppfattning är samkörningen blomstrar för fullt! Bra folk och bra gemenskap och det har det alltid varit tycker jag sen man började köra med Lakritsremsan, även om personer har kommit och gått så har det alltid varit så bra
Tror dock att Köping har blivit mer ett "begrepp" med tisdagskörningen, med många personer och ofta ett gäng samma personer, varje år har det dykt upp nya trevliga hojåkare som är med på någon eller ett par körningar, sen brukar det vara ett par dagar som det fullkomligt rasar in hojar, 20 plus har jag varit med om flera ggr från Köping
Västerås har nog stått tillbaka lite då det inte kommer tillräckligt med intresserade, förutom några som ex Vildsvin med några till som kämpar på och guidar runt på fina vägar och försöker hålla liv i körningarna, men det kräver att det kommer hojfolk med då!