Nyinflyttad i Västerås.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Varför åker du aldrig med mig,wille och robban för? åkte ju en hel del förut sen försvann du! :va

Blir så när man oftast bara kan åka på helgerna, eller iaf kanske Lördagar om man orkar. Då man jobbar dumma tider på jobbet, och missar nästan alla Onsdags körningar.

Men ska försöka bli lite mer aktiv i mitt åkande nu till sommarn !!

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Nu var jag inte med och körde 2010 men tidigare har folk vart aktiva, både på onsdagar och lördagar. Hoppas verkligen att det kommer fortsätta.

korven123

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2011
Hoj
2010 zx-6r å zx-10r
alla som bor i västerås vill flytta till norge.. det borde säga ngt om staden som sådan

men välkommen! Det finns gott om billiga brudar och det väger upp en del

Last edited:

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Fattar inte dom som säger att det är värdelöst, om man vågar sig utanför stadsgränsen en bit så har det i sommar funnits folk varje dag som velat köra.

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
håller med almgren,
alla som har vart negativa hittils har då inte jag sett på någon onsdagskörning/tisdagskörning.
samband:va

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Håller helt med! Det har alltid funnits folk att köra med. Men det är klart, är man bara ute efter att köra Kopparbergsvägen upp och ner är det kanske tomt på sporthojar.

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Hej och välkommen! (lite sent kanske, men bättre det än aldrig)

Klart det finns folk att åka med! (lyssna inte på dem :hihi )

Skoj med någon mer som kör grus. Jag och några till brukar åka lite grus då och då och minst en grussemester kommer till sommaren!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag har åkt med i gruppkörningar med både Västerås och Köping sedan 2004, och det hände även 2004/2005 att det stod ett par st bara på någon samkörning även då i Västerås.

Min personliga uppfattning är samkörningen blomstrar för fullt! Bra folk och bra gemenskap och det har det alltid varit tycker jag sen man började köra med Lakritsremsan, även om personer har kommit och gått så har det alltid varit så bra:)

Tror dock att Köping har blivit mer ett "begrepp" med tisdagskörningen, med många personer och ofta ett gäng samma personer, varje år har det dykt upp nya trevliga hojåkare som är med på någon eller ett par körningar, sen brukar det vara ett par dagar som det fullkomligt rasar in hojar, 20 plus har jag varit med om flera ggr från Köping:tummenupp

Västerås har nog stått tillbaka lite då det inte kommer tillräckligt med intresserade, förutom några som ex Vildsvin med några till som kämpar på och guidar runt på fina vägar och försöker hålla liv i körningarna, men det kräver att det kommer hojfolk med då!

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Jag har bara varit på 2 av era körningar, hur många aktiva är ni på lakritsremsan egentligen?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag har bara varit på 2 av era körningar, hur många aktiva är ni på lakritsremsan egentligen?

Själv körde jag om det var 14 st tisdagsåkningar Köping 2010(?)Det var fint väder nästan varenda tisdag 2010, ett par inställda för min del pga dåligt väder. Var med på en Onsdagskörning från Västerås, men det har varitt en hel del körningar från Västerås, på det någon helgkörning. Även gemenskap med Remsor vid bankörningar på Gelleråsen, Gröndal mm. Rätt bra aktivitet:)

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Själv körde jag om det var 14 st tisdagsåkningar Köping 2010(?)Det var fint väder nästan varenda tisdag 2010, ett par inställda för min del pga dåligt väder. Var med på en Onsdagskörning från Västerås, men det har varitt en hel del körningar från Västerås, på det någon helgkörning. Även gemenskap med Remsor vid bankörningar på Gelleråsen, Gröndal mm. Rätt bra aktivitet:)

Fråga om potatisarna från sthlm är sugna på åka med! :D låter som rena bomberweekend!

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
jag tycker åkningarna som jag har vart med på har vart kul.

sthlm är nära, är det roligare där så äre vällan bara att åka dit.

snart vår

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Ja hoppas de blir en grym sommar med mycket körning runt västerås och en del bankörning! :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år