KermitSwe skrev:2404758Hej på er äntligen kan jag göra inlägg och svara, är ny här och har haft lite problem med att kunna göra inlägg, har dock flitigt läst bland inläggen hos er sen jag joinade i Juli.
R1Monstret skrev:2404778Tja mannen! Skönt att se att du fått ordning på grejorna! Välkommen!
KermitSwe skrev:2404792Tackar tackar fan tog hojen till jobbet och nu spöregnar det ner utanför......
Btw vart inget åka igår tog ut hojen och precis när jag skulle slå igen garageporten började det regna som faaan , så jävla typiskt när man står där påklädd och klar.......bara smyga in med svansen mellan bena.
Har iallafall tjackat regnställ
KermitSwe skrev:2404833Vetefan vad det hette var ute på stanglide och hitta ett i den manliga storleken XL för en 5 hundring ....
JA va fan det är väl köparens marknad snart men tyvärr infaller den med att man inte får så mycke i inbyte .... men en ninja går väl alltid att sälja, hyr in ngn med och fota hojen så blir det nog ännu mer drag...
hmm kanske måste titta över vagnsparken i vinter och se om man kan
"höja ribban" på hojfronten
Iceman1975 skrev:2404952Trevligt med lite folk inärheten..
Iceman1975 skrev:2404952Trevligt med lite folk inärheten..
KermitSwe skrev:2405018Hej kul med fler som har Honda
R1Monstret skrev:2405428Bah!! I sthlm verkar R1:an vara hojen som alla har! Häromkring fullkomligt KRYLLAR det av CBR:er..
Man kanske ska vara glad att man inte är som alla andra?
P@trik skrev:2405492Du kanske skulle byta nick då.
R1Monstret skrev:2405428Bah!! I sthlm verkar R1:an vara hojen som alla har! Häromkring fullkomligt KRYLLAR det av CBR:er..
Man kanske ska vara glad att man inte är som alla andra?
KermitSwe skrev:2405545Inte som alla andra ...he he det var du som skrev det
KermitSwe skrev:2404758Hej på er äntligen kan jag göra inlägg och svara, är ny här och har haft lite problem med att kunna göra inlägg, har dock flitigt läst bland inläggen hos er sen jag joinade i Juli.
R1Monstret skrev:2405648HAHAHA!! Har aldrig någonsin påstått att jag är ens i NÄRHETEN av att vara normal!
Jimpa, du måste ju fixa lådan, så vi kan vrida ur lite på kvarsen..
RawLion skrev:2406540Tjena!
Har du äntligen fått slut på strulet...nice
KermitSwe skrev:2406576yes har till och med lyckats få upp en bild på hojen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |