Nykläckt

PetraSilver

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
Kawasaki Zephyr 750
Även jag är ny på detta forum som känns som ett bra och seriöst forum - jätteskoj!
Jag tog mitt körkort i höstas och äger nu en Kawasaki Zephyr 750. Inte en värsting, men ändå min ögonsten... Vi lär höras framöver då jag har MYCKET att lära vad gäller motorcyklar :)

MC Doktorn

Guest
Även jag är ny på detta forum som känns som ett bra och seriöst forum - jätteskoj!
Jag tog mitt körkort i höstas och äger nu en Kawasaki Zephyr 750. Inte en värsting, men ändå min ögonsten... Vi lär höras framöver då jag har MYCKET att lära vad gäller motorcyklar :)

welcome :pannkyss

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
Välkommen:hej
(Här kan du hitta tips & svar på i stort sett allt ; Hur man kör på bakhjulet, bästa sättet att fixa ihop trasiga kåpor, o framför allt; bästa sättet att få upp grillkols-påsen :rolleyes: ) Kort sagt: :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

:hihi

Var försiktig bara, det är beroendeframkallande :mad:

Välkommen!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...