Nynäsvägen

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
Jag åkte nyss på nynäsvägen i riktning mot City när jag såg en polishoj stå vi dasy´s tror jag det heter... Sen en liten stund senare innan det blev 50 väg vid globen så drog en motorcykel (typ africa twin) stuket förbi i ca 90, sen 10 meter bakom kommer farbor blå som en svans bakom honom :hej (jag låg i mittenfilen med bilen) så kom dom förbi oss på ytterfilen.. Inga blåblinkor utan att han bara hängde med i 90, (troligen så skulle han stoppa honom vid ett bättre tillfälle efter globen) Jag undrar vad som hände iaf, för att vi svängde av innan 50 vägen.

Jag tror att han som körde för snabbt skulle dra på lite när det kom upp en Mc i backspegeln :notme Som han säkert insåg senare att det var en polishoj.

Hoppas det gick hyffsat iaf :)

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Goines skrev:
Var det en svart Africa? :D

Precis, du tänker nog samma som jag att det var TVÅ polishojar i själva verket. Det finns en "civil" sån (undantaget nån antenn, extra krafs och diskreta blåljus ). Beware!

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
955i skrev:
Precis, du tänker nog samma som jag att det var TVÅ polishojar i själva verket. Det finns en "civil" sån (undantaget nån antenn, extra krafs och diskreta blåljus ). Beware!

..och den jävlen är det fan få härifrån som tar på en kurvig väg. Det lovar jag.

Africa Twin -> :rock

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
Goines skrev:
..och den jävlen är det fan få härifrån som tar på en kurvig väg. Det lovar jag.

Africa Twin -> :rock

Näe, jag tror snuten tog honom längre fram, det var ju feta boxar på den som åkte för fort..

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...