Nytt bakdäck

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
Jag behöver ett nytt bakdäck till min Aprilia RS125. Tänkte om det kanske finns någon eller några som kan fixa lite billigare? Kanske någon som jobbar på något lämpligt ställe. Jag känner en som jobbar på däckfirma och jag jobbade på mack förutr så från dessa två ställen får jag säkert köpa för deras inköpspris. Kan man få billigare på nått sätt? Billigare än inköpspriset..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
intrepid skrev:
Jag behöver ett nytt bakdäck till min Aprilia RS125. Tänkte om det kanske finns någon eller några som kan fixa lite billigare? Kanske någon som jobbar på något lämpligt ställe. Jag känner en som jobbar på däckfirma och jag jobbade på mack förutr så från dessa två ställen får jag säkert köpa för deras inköpspris. Kan man få billigare på nått sätt? Billigare än inköpspriset..

Varför skulle nån betala för att ge dig ett däck?

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
menade mer att nån kanske kunde fixa billigt så pröjsar jag sen...hade ju inte tänkt att ja skulle få ett..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
intrepid skrev:
menade mer att nån kanske kunde fixa billigt så pröjsar jag sen...hade ju inte tänkt att ja skulle få ett..

Nä men om du ska ge mindre än inköpspriset så kommer ju någon att förlora pengar på affären, eller hur?

Kan du få däck till inköpspris ska du vara lycklig. Det brukar vara ca 50% av listpriset.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA