Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

kawajonasson

z1000-03
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Z1000 -03, 750 SRAD
busen funnen...

i lördags kom busen körandes i huskvarna... kände igen den direkt och fick tag på farbror blå som kom och plockade in den... hur fan kan man köra runt på en hoj som är stulen i jkpg? saknas det något eller? nr skylten avskruvad...

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
kawajonasson skrev:
2247832 i lördags kom busen körandes i huskvarna... kände igen den direkt och fick tag på farbror blå som kom och plockade in den... hur fan kan man köra runt på en hoj som är stulen i jkpg? saknas det något eller? nr skylten avskruvad...

Ja jag säger då det, det sista puckot är väl inte född än fast man kan ju börja undra. Men skönt att den är tillbaka, någorlunda intakt hoppas jag?

Var ute på en 20mila runda igår :banana jösses vad roligt det är men satan vad ont i arslet man får efteråt.

GiXXeN

jag elvade sist jag körde =)
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
XT660X
kawajonasson skrev:
2247832 i lördags kom busen körandes i huskvarna... kände igen den direkt och fick tag på farbror blå som kom och plockade in den... hur fan kan man köra runt på en hoj som är stulen i jkpg? saknas det något eller? nr skylten avskruvad...

Puckade tjyvar är bra tjyvar då kommer grejjerna tillbaka iallafall ist för att hamna i polen =)

kawajonasson

z1000-03
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Z1000 -03, 750 SRAD
Aion skrev:
2248443 Ja jag säger då det, det sista puckot är väl inte född än fast man kan ju börja undra. Men skönt att den är tillbaka, någorlunda intakt hoppas jag?

nja. det syntes ju att det var en busa... enligt pär går det nog på ca 50 000 att fixa till den...

kapat sönder övre styrkrona med vinkelslip för att komma åt tändnignslås
kapat sönder tanklock med vinkelslip
sågat sönder undertail för att komma in i kuts
1 broms skiva kasserad
1 fjäderben märke efter broms skive lås
fram och bakfälg mkt repade samt att bakdäcket var bytt. nästan sönderbörnat detta också...
mkt repor på kåpor...
plus div annat som jag glömt...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
TJOHOOOOOOOOOOOOOO! :hoppa Imorgon får jag min första pensionsgrundande lön på två år! Det vete fan om jag inte ska unna mig en burgare på Restaurang Gyllene Måsen Jordbron då...... :tomten Det borde jag väl vara värd :banana

//School's out for now

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
spenk skrev:
2251538 TJOHOOOOOOOOOOOOOO! :hoppa Imorgon får jag min första pensionsgrundande lön på två år! Det vete fan om jag inte ska unna mig en burgare på Restaurang Gyllene Måsen Jordbron då...... :tomten Det borde jag väl vara värd :banana

//School's out for now

Det tycker jag allt, gyllene måsen har jag hört har riktigt fina rätter på nedrehyllplanet i värmeskåpet.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Sitter o bränner lite till midsommar. Vilka minnen som kommer ikapp en när man sitter i lyssnar igenom samlingen:rolleyes:

Dagens låttips blir således: Starmarket - Mexico Summer och Weezer - Island In The Sun :banana

Ja jäklar det var tider det, får väl ta en GÅRDENträff mot sensommarn/hösten när Mavve är go i benen igen :fyllisar

Glad midsommar//spenk

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Nu sticker vi iväg mot Linköping. Mat, SPRIT, bastu, bubbelpool, strandtomt och stuga väntar! Onyktert från ikväll tills på söndag eftermiddag, jajjemen! :fyllisar

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:
2255006 Nu sticker vi iväg mot Linköping. Mat, SPRIT, bastu, bubbelpool, strandtomt och stuga väntar! Onyktert från ikväll tills på söndag eftermiddag, jajjemen! :fyllisar

Jaha då var man tillbaka på jobbet :huvet efter ett par dagars segling på västkusten :rock med mycket :fyllisar och :öl Känns ju sådär skoj att sitta på jobbet igen.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Aion skrev:
2261600 Jaha då var man tillbaka på jobbet :huvet efter ett par dagars segling på västkusten :rock med mycket :fyllisar och :öl Känns ju sådär skoj att sitta på jobbet igen.

du menmar väl att nu fortsätter semestern.... :fyllisar :banana Hade skitkul på jobbet, men kom förbi o ta med dej öl så bjuder jag på poolen.. :yoparty

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Goffe skrev:
2261721 du menmar väl att nu fortsätter semestern.... :fyllisar :banana Hade skitkul på jobbet, men kom förbi o ta med dej öl så bjuder jag på poolen.. :yoparty

Pool?? har du pool? :yoparty :tummenupp

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Känner lite likadant, riktigt gutt att ligga ute i B-udden o slöa. Ni som vart där vet vad jag snackar om....:fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
2262982 Känner lite likadant, riktigt gutt att ligga ute i B-udden o slöa. Ni som vart där vet vad jag snackar om....:fyllisar
hmmm låter ungefär lika skönt som o ligga i ett litet garage o jävlas med en 50 kilos växellåda...men men snart semester :fyllisar

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jahapp, lördag em, ensam hemma hela helgen. Inga planer... vad göra? Nån som har förslag? Pilsner och film/playstation i min nya stora lgh kanske? Ring/sms:a!

Fjollbolls-VM är inte intressant.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife