Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Nu när alla ändå pratar saker jag e kass på...jag har kopplat datorn till min förstärkare...men det blir inget bra ljud samt massa störningar när du kör winamp...vad göra?var köpa?...

din lösning zeb verkar ju riktigt bra...ska nog ta o inhadla lite nu i vinter när man har råd...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ikon skrev:
Nu när alla ändå pratar saker jag e kass på...jag har kopplat datorn till min förstärkare...men det blir inget bra ljud samt massa störningar när du kör winamp...vad göra?var köpa?...

din lösning zeb verkar ju riktigt bra...ska nog ta o inhadla lite nu i vinter när man har råd...

Skaffa en riktig kabel med RCA ände mot stereon och koppla den på "line out" på ljudkortet... Koppla sedan in den på "AUX" el. motsvarande på stereon.

Rudeboy: Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

Therudeboy

Guest
Zeb_Macahan skrev:
Rudeboy: Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

Inte kollat upp det riktigt än, dock vet jag att det går men hur är en bättre fråga.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Skaffa en riktig kabel med RCA ände mot stereon och koppla den på "line out" på ljudkortet... Koppla sedan in den på "AUX" el. motsvarande på stereon.

//jaG

ok ska ta o slänga min kabel biltema style

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Ikon skrev:
ok ska ta o slänga min kabel biltema style

Kan vara en bra start. Jag har personligen alltid köpt kablar på exempelvis teknikmagasinet/kjell. Kvaliteten duger gott åt ljudkort och sånt...

om man börjar snacka highend så är ju tara labs finare modeller en höjdare. Priset för en signalkabel i highendserien senast jag kollade var 245´ för 0,9 meter.

//jaG

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Kan vara en bra start. Jag har personligen alltid köpt kablar på exempelvis teknikmagasinet/kjell. Kvaliteten duger gott åt ljudkort och sånt...

om man börjar snacka highend så är ju tara labs finare modeller en höjdare. Priset för en signalkabel i highendserien senast jag kollade var 245´ för 0,9 meter.

//jaG

Hajänd är bara skräp. kjell funkar finfint, Hårdrock på högnivå i Håkån ikväll sen billig öl på amor! kom ner om ni inte har något för er!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Mr-zx7 skrev:
Hajänd är bara skräp. kjell funkar finfint, Hårdrock på högnivå i Håkån ikväll sen billig öl på amor! kom ner om ni inte har något för er!

kom hit om DU/NI inte har nåt för dig/er

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
aaaaaa for fuck sake...jag har tokspelat metallica :yoparty ...kom nu du ligger efter :7peta

Men motherfucker...skärpning liksom...

Fan...jag har inte ens gjort mig fin ju...ska börja ta tag i det o kirra skjuts till Huskey..hörs sen... :näsblod

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Brutus skrev:
Men motherfucker...skärpning liksom...

Fan...jag har inte ens gjort mig fin ju...ska börja ta tag i det o kirra skjuts till Huskey..hörs sen... :näsblod
ojojoj...nu får du öka in sir ikon går i däck :hihi

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
ojojoj...nu får du öka in sir ikon går i däck :hihi

Min droska mot huskey går snart..morsan skulle fixa lite först bara..sen är jag på g...så ta och stävja dig lite tills jag kommit nu Ernst...

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Zeb_Macahan skrev:
Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG

jo et finns det, de brukar också ha bild. Chlaes Olsson sälger en för hugade spekulanter. Har ej testat vågar ej köpa saker där men Meny mfl har lite bättre saker. Finns faktiskt en "High end" på netonnet's lagershop i borås som en jobbarkompis köpte. han är riktigt nöjd med kvalitén...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Mr-zx7 skrev:
Nä tycker du det :hihi väntar fortfarande på att hyresvärden ska få tummen ur snålröven och fixa det!
Se till att gå med i hyresgästföreningen. Om han nu inte fixar det ska du inte betala full hyra under tiden du väntar :fakta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom