Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Zeb_Macahan skrev:
Finns det någon lösning för vireless överföring mellan dator och stereo?

//jaG
det är något sådant här du är ute efter: CREATIVE SOUND BLASTER WIRELESS MUSIC

NETGEAR MP101
Kasst ljud sägs det, men det va sk audiofiilers som hade kommit med det utlåtandet så det måste va sant..

Där med avslutar vi diskutionen om datorer och ljud... annars finns datornerd.com eller minhembio.com

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Fresten Zeb, Emmi erat :huvet :finger 3 abonnemang
BYT DET!
Totalt värde löst! funkar ju inte för fem öre att ringa er...

(Ja, jag är hungring, på dåligt humör å har inte fått nått på en ansenlig tid)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
The_Wanderer skrev:

Häng med och drick lite öl ikväll då så ska vi fixa lite fitta!!!
Har inte heller fått något på 1,5 vecka nu så jag behöver verkligen!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Therudeboy skrev:
Om man har plasma tv som är inkopplad till tv:en så är det rätt nice att kunna sätta sig i soffan en bit ifrån och surfa, spela osv.
Låter ganska självklart att ha tvn kopplad till tvn.. men jag fattar liksom inte riktigt vad en mus o tangentbord ha me tvn o göra.. kan du texta programmen själv då eller?? :p

Therudeboy

Guest
Maverick skrev:
Låter ganska självklart att ha tvn kopplad till tvn.. men jag fattar liksom inte riktigt vad en mus o tangentbord ha me tvn o göra.. kan du texta programmen själv då eller?? :p

Lol, jag menade bärbar till plasman. Och du, det finns internet direkt till tv:en med comhem eller nåt sånt. :tungan

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
The_Wanderer skrev:
Fresten Zeb, Emmi erat :huvet :finger 3 abonnemang
BYT DET!
Totalt värde löst! funkar ju inte för fem öre att ringa er...

Jag ska ringa och säga ett och annat till dom nu på måndag... eller imorgon. Har inte haft täckning på hela eftermiddagen. Nu får det bli GSM igen....

//jaG

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Jag ska ringa och säga ett och annat till dom nu på måndag... eller imorgon. Har inte haft täckning på hela eftermiddagen. Nu får det bli GSM igen....

//jaG
Surt när dom lovar så mycket och det bara blir skit av det....

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Vad är de egentligen som är problemt med tre?

Har bla. hört att samtalet bryts när man gör över ifrån 3-G till 2-G... De är ANUS! :huvet

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
MHK skrev:
Vad är de egentligen som är problemt med tre?

Har bla. hört att samtalet bryts när man gör över ifrån 3-G till 2-G... De är ANUS! :huvet

Det största problemet är att man inte kan bli nådd och att täckningen bara dör... har man väl lyckats ringa ett samtal så brukar det inte vara någon fara.... Men som sagt: det är ju roligt om polarna kan ringa upp en med... :fakta

//jaG

Therudeboy

Guest
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Jag vill minnas att det var en viss Zeb som sa att 3g skulle han vänta med minst 2 år änr vi jiddrade om det.

Vi begick visst samma misstag båda två.

Någon som vill köpa en oanvänd Nec E616? :död

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Therudeboy skrev:
Jag vill minnas att det var en viss Zeb som sa att 3g skulle han vänta med minst 2 år änr vi jiddrade om det.

Vi begick visst samma misstag båda två.

Någon som vill köpa en oanvänd Nec E616? :död
Nej :D

Ringde till han med YZan idag, tack för tippset, den va avställd nu och han hade använt den som ren cross men han sa att det inte skulel va några problem att besikta.... så, det får han väll stå för o besikta den då, hehe, han skulle ringa mig nästa vecka för han ville va säker på att han kunde köpa en anna hoj innan han sålde sin nu....

Hmm, vad ska man ha? CRM, kompromiss typ, offroad anpassad för landsvägsbruk, eller en ren cross som dock är laglig på gata?
EDIT: kommer mest bli att leka i skogen osv, nån crossbana kanske.... Men måste ta mig dit på egen hand...

Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:

Fan...finnns du här också? Fått nån uppkoplingt än?

Kom just hem frnphuset....det finns en kines till bartender som gör goa p2.-.,.-,-.-v'rt etyt föräsök...

Nu sköa jah nog sopvöa.. :död

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Brutus skrev:

Kom just hem frnphuset....det finns en kines till bartender som gör goa p2.-.,.-,-.-v'rt etyt föräsök...

Lyllos dig som skriver fylleinlägg på natten.... Inatt ska jag nog göra detsamma! :7peta :kär

Någon som ska åka lite idag? Verkar som det klarnar upp och torkar lite... Jag och emmi åker ut en sväng iallafall.

//jaG

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Lyllos dig som skriver fylleinlägg på natten.... Inatt ska jag nog göra detsamma! :7peta :kär

Någon som ska åka lite idag? Verkar som det klarnar upp och torkar lite... Jag och emmi åker ut en sväng iallafall.

//jaG

twice o jag drar ut till månsarps sandhåla o kör lite cross... :yoparty

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Brutus skrev:

satan,jag började nog lite väl tidigt igår...gick ju fan i däck vid 23 :va :4skrika ...kanske inte ska ta lika hårt ikväll :(

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Zeb_Macahan skrev:
Vilken tid hade ni tänkt er? Kanske kommer ut å spanar en stund eller två... och ramlar med SMCn i sanden :D

//jaG

jag är klar o åka...men fjunisen ska svetsa ihop sin fotpinne först...jag o ydde åker ev. i förväg

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom