Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Hur fasen kan man få ont i halsen helt plötsligt?? Störande, blir väll till at stanna inne idag :(
Kommer inte funka hela dan men man kan ju försöka va lite duktig iaf :hihi

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Fy fan...hamnade ikväll, av någon märkligt anledning, på Mellodi...

Som tur var så var jag ganska städad idag...tack o lov för det..jävlar vilka skräcködlor som kommer ut från under sina stenar...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Hur fasen kan man få ont i halsen helt plötsligt?? Störande, blir väll till at stanna inne idag :(
Kommer inte funka hela dan men man kan ju försöka va lite duktig iaf :hihi

Äh, du skulle ju iväg å träffa fjunistjejen.... :D

Om du inte är snäll kommer jag oc´h tar dej...

Nu är jag full med, jag har lyckats!

//jaG

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Brutus skrev:

Som tur var så var jag ganska städad idag...tack o lov för det..jävlar vilka skräcködlor som kommer ut från under sina stenar...

:gnissla :lol :4skrika :3freak :tungan

//jaG

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Zeb_Macahan skrev:

Det var fan knappt roligt egentligen..hann beställa en öl innan jag kände nån som greppade mig på arslet..vänder mig i hopp om att det faktiskt är något sevärt, men där står Godzilla och tindrar med ögonen....

Blir väl att supa sig till sömns eller nåt... :näsblod

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
whats up bitchis?!... ;)

mr zx7, iväg o köp en motard, så svårt är de inte, bara att casha upp lite pesetas o köra, skipp the bs (bs=bullshit) iväg o köp ist för att sita framför datorn o vela fram o tillbaks.. :7peta

zeb, ser fram emot nästa år, endurance samt att ja åker längre än dej på slangen med 10:an än du gör med din feg motard.. :tungan

twice: serva din hoj..

gamleman, såg dej ida vid nybergs, den diskocbr:n går inte att ta amiste på.. du fick tom ett fuckU men du missade de nog.. :D ge lite mer gas nästa ggn o koppla tilll.. :)

nu fortsätyter festen hos Zeb..

//Goffe

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Zeb_Macahan skrev:
whats up bitchis?!... ;)

gamleman, såg dej ida vid nybergs, den diskocbr:n går inte att ta amiste på.. du fick tom ett fuckU men du missade de nog.. :D ge lite mer gas nästa ggn o koppla tilll.. :)

nu fortsätyter festen hos Zeb..

//Goffe

Är du säker på att det var jag..... :7peta OK den tar man väl inte miste på, och kör man då som en f***a så kan det bara vara jag:hoppa

Var det du med vovven eller??

//spenk

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Brutus skrev:

INGEN går ensam hem ifrån Baldis!!!!:fakta..... sen om det är en puma eller en vithaj det förtäljer inte historien:hoppa hoppas att du fick napp Musse:tuttar

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Brutus skrev:
Det var fan knappt roligt egentligen..hann beställa en öl innan jag kände nån som greppade mig på arslet..vänder mig i hopp om att det faktiskt är något sevärt, men där står Godzilla och tindrar med ögonen....

Blir väl att supa sig till sömns eller nåt... :näsblod

:3freak :lol :rofl :fyllisar

å sen lite :kär så är kvällen räddad :D

//jaG

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
spenk skrev:
INGEN går ensam hem ifrån Baldis!!!!:fakta..... sen om det är en puma eller en vithaj det förtäljer inte historien:hoppa hoppas att du fick napp Musse:tuttar

Jag åkte faktiskt hem ensam...det var ju inte ens vithajar ju..mera Moby Dick med släkt...

Vissa av dem var ju tom i din ålder Spenk.... :näsblod :gnissla :brinnerup

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Brutus skrev:
Jag åkte faktiskt hem ensam...det var ju inte ens vithajar ju..mera Moby Dick med släkt...

Vissa av dem var ju tom i din ålder Spenk.... :näsblod :gnissla :brinnerup
Precis!!! Man köper inte grisen i säcken direkt ifall man går till Baldis!!! Man vet vad man får, men framför allt ATT man får:hoppa

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
spenk skrev:
Precis!!! Man köper inte grisen i säcken direkt ifall man går till Baldis!!! Man vet vad man får, men framför allt ATT man får:hoppa

Jorå...att få var nog inga problem...det var väl självbevarelsedriften som hindrade mig skulle jag tro....hade inte druckit mer än kanske 7-8 öl..så jag vor helt enkelt för nykter.. :3freak

Men om 30 år så kan det säkert vara ett fint ställe för mig också...;)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Brutus skrev:
Jorå...att få var nog inga problem...det var väl självbevarelsedriften som hindrade mig skulle jag tro....hade inte druckit mer än kanske 7-8 öl..så jag vor helt enkelt för nykter.. :3freak

Men om 30 år så kan det säkert vara ett fint ställe för mig också...;)

om trettio år så är ju du en snuskgubbe som står på hyde park och glor på 20åringar.

:fakta

//jaG

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Vad hade hänt vid vindbron idag då???? Polisen stod och blockerade vägen så man fick sitta i bilen och vänta. Såg lite hojar jag kände igen.......

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag såg en motorcykel som blev påkörd idag med, satt i bilen på väg hem med föräldrarna, kollar bakåt, ligger nån Suzuki offroad bakom, det är lite blött osv, sen kommer vi fram till et rödljus, suzukin stannar fint bakom oss, men sen bilen bakom, kärring som körde, tittar väll på nått helt annat så hon låser alla hjulen o glider snyggt mot han, han vänder sig om och ser detta, försöker flytta lite på sig o kör fram lite mot oss, o poff, så fick han en liten knuff av bilen bakom, ingen skada skedd dock, gick inte alls fort utan bara knuffade till lite löst, sen stannade dom o rädde ut det hela.... Kocko, man får ju hålla koll på den som ligger framför, specielt när det är en sårbar MC....

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
spenk skrev:
Vad hade hänt vid vindbron idag då???? Polisen stod och blockerade vägen så man fick sitta i bilen och vänta. Såg lite hojar jag kände igen.......

Emil skulle låna Jens hoj och provköra, han fick kärringstopp vid rödljuset där så jag stannar och vi står och ska kicka igång den, då kommer snuten och undrar vad vi gör.
Sen var det det vanliga; körkort, regnr, äger du hojen?, personnummer. Efter att han hade suttit i telefonkonferans med sina kollegor i 5 min fick vi åka igen. Sist fick Emil den vanliga frågan, "är det du som kör på bakhjulet inne i stan?" :hihi :fatta!

Såg ju nästan seriöst ut med snuten och blåljus som blockerar filer o sånt... :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Emmi skrev:
Emil skulle låna Jens hoj och provköra, han fick kärringstopp vid rödljuset där så jag stannar och vi står och ska kicka igång den, då kommer snuten och undrar vad vi gör.
Sen var det det vanliga; körkort, regnr, äger du hojen?, personnummer. Efter att han hade suttit i telefonkonferans med sina kollegor i 5 min fick vi åka igen. Sist fick Emil den vanliga frågan, "är det du som kör på bakhjulet inne i stan?" :hihi :fatta!

Såg ju nästan seriöst ut med snuten och blåljus som blockerar filer o sånt... :D

Jävla tråksnutar...varför ska dom alltid jävlas??!!...klart han som kom när vi var nere vid norks var ju riktigt trevlig...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Emil skulle låna Jens hoj och prov..........

Ni kör väll aldrig på bakhjulet?? Den polisen måste ha haft fördommar mot motarder, kan inte fatta varför :va :hihi :tummenupp

Observera min alldeles nya superfina avatar, hehe, vad tycks? Ville göra den så det byter mjukt mellan bilderna men då tog den mer än 35 kb :( Vandraren har ju nått ställe där han laddar upp bilder, kanske skulle kunna få "låna" lite så man kan ha en riktig avatar :gnissla

Fasen va mkt smileys jag anväder, måste sluta med det.... blir värre o värre....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom