Jag var ute häromdagen och skulle öva på blinka å bromsa sammtidigt på gräsmattan och då kom jag på ett nytt jätte häftigt trick.
Om ni vill se hur detta svåra trick ska se ut när man gör det rätt så kolla på den här länken.
http://youtube.com/watch?v=lbBSqU935kY
HoW TO!
Först så måste du ju se till att ha komplett skyddsutrusting. För det kan göra ont om man rammlar.. JAG VET!! Det har hänt en gång.
Steg två är ju att gränsla din MC, men kom i håg att det måste göras med stil.
Nu när du sitter på din feta MC så ska du välja vilket håll som du ska snurra åt. Det kan vara svårt jag vet.. för själv lider jag av beslutsångest. Men i alla fall så vart det vänster för min del.
Och om man nu ska snurra åt vänster håll så sätter du ner vänster fot i backen. Just det.. glöm inte att starta hojen annars blir det svårt.
Vinkla styret en del å vänsten samtidigt som du har vinklat ner cyckeln lite.
Här krävs det styrka.
Man ska inte trycka ner bromsen med höger foten det blir bara dåligt då.
Sen gasar du så att du känner att det börjar burna på gräset.
Då då kommer hojen att börjar röra sig åt vänster så ska du hålla i cyckeln så att den inte far åt nått annat håll.
Så när du står där och snurrar och ser cool ut så får du passa dig så att du inte blir yr.
Om det är mörkt ute kan man lägga till lite coola effecter som att blinka å tuta. Ser skit grymt ut. Men lär dig den här först innan du prövar dig på det.
Det ska sitta i ryggmärgen.
Jag har döpt detta gryma trick till Spin around the clock.
Så nu grabbar å tjejer så är det bara ut å öva om ni vill bli lika coola som mig.
Om ni vill se hur detta svåra trick ska se ut när man gör det rätt så kolla på den här länken.
http://youtube.com/watch?v=lbBSqU935kY
HoW TO!
Först så måste du ju se till att ha komplett skyddsutrusting. För det kan göra ont om man rammlar.. JAG VET!! Det har hänt en gång.
Steg två är ju att gränsla din MC, men kom i håg att det måste göras med stil.
Nu när du sitter på din feta MC så ska du välja vilket håll som du ska snurra åt. Det kan vara svårt jag vet.. för själv lider jag av beslutsångest. Men i alla fall så vart det vänster för min del.
Och om man nu ska snurra åt vänster håll så sätter du ner vänster fot i backen. Just det.. glöm inte att starta hojen annars blir det svårt.
Vinkla styret en del å vänsten samtidigt som du har vinklat ner cyckeln lite.
Här krävs det styrka.
Man ska inte trycka ner bromsen med höger foten det blir bara dåligt då.
Sen gasar du så att du känner att det börjar burna på gräset.
Då då kommer hojen att börjar röra sig åt vänster så ska du hålla i cyckeln så att den inte far åt nått annat håll.
Så när du står där och snurrar och ser cool ut så får du passa dig så att du inte blir yr.
Om det är mörkt ute kan man lägga till lite coola effecter som att blinka å tuta. Ser skit grymt ut. Men lär dig den här först innan du prövar dig på det.
Det ska sitta i ryggmärgen.
Jag har döpt detta gryma trick till Spin around the clock.
Så nu grabbar å tjejer så är det bara ut å öva om ni vill bli lika coola som mig.
Last edited: