Nytt system till Boxer

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Det är har varit en massa snack om att boxer ska byta system den senaste tiden, och nu i måndags så fick jag mitt nya kort. Nu är det så att jag inte tänker betala flera hundra kronor extra i månaden bara för att kunna kolla på Canal + och Disney Channel (JA! Jag erkänner, jag älskar barnprogram!). Så jag kommer behöva ett nytt piratkort. Det är väl så att det inte är nån som har hunnit knäcka det nya systemet än, men det borde väl inte ta så himla lång tid?!

Det är säkert flera som har problem med detta, så om ni vet nått så SKRIV!! Om inte annat så kanske ni känner till nått bra DigitalTV Forum.

MVH Sjörövar? Jocke

bernie99se

Mölli!
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
R1-00
Det är ren bluff. Vet folk som beställt men bara fått tomma kuvert. Angående boxer så är det inte så att de byter system utan de bara byter ut korten mot andra som i dagsläget är omöjliga att "läsa ur" för att få fram fungerande nycklar. Till följd av det kan man inte göra några piratkort heller. Man får bara hoppas att det kommer en lösning snart.

bernie99se

Mölli!
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
R1-00
Har du möjlighet till att ha en parabol så kan du ju alltid skaffa det, det går ju i dagsläget bra att titta på både viasat och canaldigital med p-kort. Även om viasat ska byta system snart.

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Har också fått ett nytt kort och nu har jag tydligen samtliga kanaler fast jag bara ska ha basutbudet. Bjuder dom på det någon vecka eller har dom skickat fel kort till mig? :va

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Dom brukar göra så.. Dom försvinner om några veckor, och då kommer du vilja ha dom igen och då köper du till dom! Det är nog så dom har tänkt det iaf.

/Jocke

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
...jupp...en röd.
Bobbo V skrev:
Dom brukar göra så.. Dom försvinner om några veckor, och då kommer du vilja ha dom igen och då köper du till dom! Det är nog så dom har tänkt det iaf.

/Jocke
OK! Tack för det. :tummenupp

Fast jag kommer nog aldrig köpa till det, skulle vara Disney Channel då. :)

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Morsan har oxå fått nytt kort, men mitt gamla piratkort funkar fortfarande, men det är bara en tidsfråga nu innan det blir svart på tv:n.
Precis när man fått in Disneychannel!!!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Vägra vurpa skrev:
Morsan har oxå fått nytt kort, men mitt gamla piratkort funkar fortfarande, men det är bara en tidsfråga nu innan det blir svart på tv:n.
Precis när man fått in Disneychannel!!!

Mitt alldeless äkta piratkort fungerar fortfarande fint. Det "nya" kortet damp ner typ den 8:e och det stod att det gamla kortet skulle sluta fungera efter fem dagar(= den 13:e) men idag den 28:e fungerar mitt piratkort lika bra som tidigare.. bara hålla tummarna för att det fortsätter fungera.

lollepop

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
slaktad, letar ny
Muhaha, jag jobbar åt Boxer! Era ip-nummer är loggade!

Ingen fara era fuskisar, ska inte skvallra för någon.... :)

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
lollepop skrev:
Muhaha, jag jobbar åt Boxer! Era ip-nummer är loggade!

Ingen fara era fuskisar, ska inte skvallra för någon.... :)

:skrämd !!

Hehe, När blev det olagligt att ANVÄNDA piratkort? :arsele :blah :)

/Jocke

Last edited:
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...