Nytt vurpklipp -ofrivilligt höjdhopp

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
http://www.break.com/movies/bikerflies10.html

Har säkert varit uppe innan, kör försiktigt, hoppas det går bra för han och allt det vanliga. :)
--------------------------------------------------------------------

edit
Fifan, kollade på sidan med otäcka olyckor innan, http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm, bland dom längst ned på sidan finns en bild från ett akutrum, en snubbe som ligger med en tjock avkapad träpåle inkörd vid kewken och ut genom ryggen. Undrar om det inte är samma snubbe som är med i "ofrivilligt hopp".... :(

Last edited:

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Fifan, kollade på sidan med otäcka olyckor innan, http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm, bland dom längst ned på sidan finns en bild från ett akutrum, en snubbe som ligger med en tjock avkapad träpåle inkörd vid kewken och ut genom ryggen. Undrar om det inte är samma snubbe som är med i "ofrivilligt hopp".... :(

OBS!!! Obehagliga bilder

Last edited by a moderator:

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
General E skrev:
2085763 Fifan, kollade på sidan med otäcka olyckor innan, http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm, bland dom längst ned på sidan finns en bild från ett akutrum, en snubbe som ligger med en tjock avkapad träpåle inkörd vid kewken och ut genom ryggen. Undrar om det inte är samma snubbe som är med i "ofrivilligt hopp".... :(
Fy f-n vilka bilder. Jag började nästan lipa när jag såg dom.

KÄNSLIGA BÖR INTE TITTA PÅ OVAN NÄMNDA BILDER.

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
General E skrev:
2085763 Fifan, kollade på sidan med otäcka olyckor innan, http://home1.gte.net/res0ak9f/bike.htm, bland dom längst ned på sidan finns en bild från ett akutrum, en snubbe som ligger med en tjock avkapad träpåle inkörd vid kewken och ut genom ryggen. Undrar om det inte är samma snubbe som är med i "ofrivilligt hopp".... :(

Fick riktiga vårkänslor idag när det var så fint väder, hade varit riktigt gött att köra hoj nu. Fick mig en rjäl smäll i höstas då jag vurpade och hade nästan kommit över det då jag klickade på din länk :zpy :död

Får flashbacks från när doktorn kom in och sa att jag troligtvis skulle bli steopererad och inte kunna gå eller sitta ordentligt för resten av livet. Tur att jag nu slapp det. Fy fan för att bli en sån där köttfärsbit som en av som sista killarna utan huvud längst ner på sidan.

Blir nog till att skaffa ny hobby, som shack eller nåt... men vill ju åka hoj :gråta

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Jag tål iofs det mesta, men för de som är känsliga kan de direktlänkade bilderna kanske bli en obehaglig överraskning. Posta länken till den specifika bilden kanske ?

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
philsson skrev:
2086637 Den sista bilden där kan inte vara sann. :3freak.

Jorå, den har disskuterats länge och väl för ett tag sedan, har för mig att det slutade med att den var sann.

avfartsgatan skrev:
Får flashbacks från när doktorn kom in och sa att jag troligtvis skulle bli steopererad och inte kunna gå eller sitta ordentligt för resten av livet. Tur att jag nu slapp det. Fy fan för att bli en sån där köttfärsbit som en av som sista killarna utan huvud längst ner på sidan.

Blir nog till att skaffa ny hobby, som shack eller nåt... men vill ju åka hoj :gråta

Flyt! Tråkigt att idrotta och ragga brudar stelopererad...
Kanske köpa motard till gatan och r-hoj till bana?!

Ang köttförsbit, stackars anhöriga. Död är man ju i vicket fall men vissa skulle nog ta väldigt illa vid sig om man såg ut så.

Last edited:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
General E skrev:
2086813 Jorå, den har disskuterats länge och väl för ett tag sedan, har för mig att det slutade med att den var sann.
vart är allt blod? Inte för att jag skulle vara känslokall men det ser lite lustigt ut utan något blod när det är så mycket som gått av. :död

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
philsson skrev:
2086819 vart är allt blod? Inte för att jag skulle vara känslokall men det ser lite lustigt ut utan något blod när det är så mycket som gått av. :död

Kroppen har ju blivit ihopsammlad i vägkanten, resten av blodet är nog utspritt vid krashen.
Tror inte heller man blöder särskilt mkt när hjärtat inte slår.

En annan sak som man kan disskutera är varför det ligger gympaskor i bilden, antagligen hade han dom som ombyte.

Jag tror den är äkta iaf, vurpar man när det går riktigt fort och kanar in i ett räcke, flyger genom ett staktet och några träd så blir det inte snyggt.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
General E skrev:
2086828 Kroppen har ju blivit ihopsammlad i vägkanten, resten av blodet är nog utspritt vid krashen.
Tror inte heller man blöder särskilt mkt när hjärtat inte slår.

En annan sak som man kan disskutera är varför det ligger gympaskor i bilden, antagligen hade han dom som ombyte.

Jag tror den är äkta iaf, vurpar man när det går riktigt fort och kanar in i ett räcke, flyger genom ett staktet och några träd så blir det inte snyggt.
Det är väl förståss sant, tänkte inte på att det låg gympaskor där också.
Så lär man se ut om man kör igenom några utav våra så goda vajerräcken. mumma!. :3freak :död

En_Rochinna

-=Emilia=-
Gick med
31 Mar 2006
Hoj
Yamaha tzr
Hur f*n kan man leva efter en pålning av en sån tjock påle?? Jag menar, han kanske dog sedan, men eftersom han låg på akuten så fanns det fortfarande hopp om hans liv!! om en liten...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy