Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
The Pink Ladies bjuder in till trekamp!
Känner ni att ni har tillräckligt med mod och kämparglöd att klara av denna spännande trekamp? Har ni barnasinnet i behåll och vill ha massa roligt samt skratta tills ni kissar på er!?
Anmäl er då till TREKAMP på Laserdome!!
Till trekampspaketet ingår dusch, bastu och relax. Efter det så går vi vidare till en närliggande restaurang och äter lite god mat.
Priset för trekampen med dusch, bastu och relax är 280kr
Grenarna vi tänkt oss är:
Mission: Possible
Ta dig till andra sidan rummet så snabbt som möjligt -utan att bryta laserstrålarna! Bäst tid vinner..
Mad cow
Sitt upp på den mekaniska kon och försök hålla dig kvar i sadeln medan takten stiger och skakningarna ökar. Den här kon vill inget hellre än att kasta dig tvärs över rummet. Nu med träsmaksgaranti.
Sumo wrestling
Iklädda varsin heltäckande sumobrottardräkt får du och din utmanare den pondus ni alltid drömt om. På klassiskt sumomanér ska ni med era enorma magar försöka putta ut varandra ur ringen.
Jag vill svettas:
1. Åsa
2. Money
3. Josefine (Dk)
4. Dede
5. Nilssson_
6. Swish
7. sideline
8. Camilla
9. Jinnarp
10. _Mia_
11. sajklan
12. PinkPassion
13. Tim
14. Klara E-G
15. Wingman
16. Qin4st
17. Leica
18. Kim
19. Kalbek
20. Vaselek (preliminärt)
21.
22.
23.
24.
osv
Jag ska ringa i morgon och kolla vilka tider dom har tillgängliga, men vi siktar på kl 19.
Känner ni att ni har tillräckligt med mod och kämparglöd att klara av denna spännande trekamp? Har ni barnasinnet i behåll och vill ha massa roligt samt skratta tills ni kissar på er!?
Anmäl er då till TREKAMP på Laserdome!!
Till trekampspaketet ingår dusch, bastu och relax. Efter det så går vi vidare till en närliggande restaurang och äter lite god mat.
Priset för trekampen med dusch, bastu och relax är 280kr
Grenarna vi tänkt oss är:
Mission: Possible
Ta dig till andra sidan rummet så snabbt som möjligt -utan att bryta laserstrålarna! Bäst tid vinner..
Mad cow
Sitt upp på den mekaniska kon och försök hålla dig kvar i sadeln medan takten stiger och skakningarna ökar. Den här kon vill inget hellre än att kasta dig tvärs över rummet. Nu med träsmaksgaranti.
Sumo wrestling
Iklädda varsin heltäckande sumobrottardräkt får du och din utmanare den pondus ni alltid drömt om. På klassiskt sumomanér ska ni med era enorma magar försöka putta ut varandra ur ringen.
Jag vill svettas:
1. Åsa
2. Money
3. Josefine (Dk)
4. Dede
5. Nilssson_
6. Swish
7. sideline
8. Camilla
9. Jinnarp
10. _Mia_
11. sajklan
12. PinkPassion
13. Tim
14. Klara E-G
15. Wingman
16. Qin4st
17. Leica
18. Kim
19. Kalbek
20. Vaselek (preliminärt)
21.
22.
23.
24.
osv
Jag ska ringa i morgon och kolla vilka tider dom har tillgängliga, men vi siktar på kl 19.
Varmt välkomna allihopa!!
Last edited: