Och ni mår dåligt idag?!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Mouahaha... Om ni har panknack idag så skulle ni ha testat RESORB innan ni slocknade igår! Resorb är bra för:
Återställer kroppens vätske- och saltbalans vid diarré och kräkningar... Det funkar med andra ord när man har druckit sprit!

Tag två tabletter innan du somnar och två när du vaknar så blir du en stålman. ;) !

Testa och du blir inte besviken! :fakta

EDIT: stavfle...

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
JoS skrev:
Mouahaha... Om ni har panknack idag så skulle ni ha testat RESORB innan ni slocknade igår! Resorb är bra för:
Återställer kroppens vätske- och saltbalans vid diarré och kräkningar... Det funkar med andra ord när man har druckit sprit!

Tag två tabletter innan du somnar och två när du vaknar så blir du en stålman. ;) !

Jag blir aldrig bakis... nästan iaf :zpy var hittar man Resorb :rodnar

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag har varit uppe sen halv sju och tvättat. Tvättstugan är en trevlig plats. (Ja, jag vet att jag inte är nån roadrunner,men jag har faktiskt varit i Uppsala en gång. Åsså har jag träffat Penguin och några till. Ha!)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nja.. mår inte dåligt. Men är jävligt trött.
Tillhör den lyckliga skaran vars tur det var att jobba helg denna helg.
Så:
Jobbade till 2 igår, åkte till Enköping, vilade, åkte till fest där alla envisades att vara ute=svinkallt. Såg på när de andra drack nubbar, sjöng sånger, åt god mat, stojade och tja.. firade missommar. tio över tio ger jag upp. Hunden och jag fryser som djur. Kör TOKfort hem för jag e så irriterad och stelfrusen.
Pojkvännen följer inte med, för jag ska skjussa han och hans kompisarna och kompisarna ville stanna längre.
Vi tolv lessnar jag där hemma och säger att nu kommer jag och hämtar er för jag ska åka 6 mil imorrn bitti klockan halv sex, till jobbet och jobba hela dagen.
Väl tillbaka på festen är det ENBART pojkvän som landar i bilen.
Vilket betydde att de andra skulle ta taxi.
Vilket åxå betydde att han hade kunnat följa med första gången jag åkte därifrån.
Vilket hade inneburit att jag hade hunnit sova 1-2 timmar längre än va jag fick nu.

Jävla höjdare till Midsommarafton må jag säga.
Har jag ett jobb där jag behöver jobba en midsommar igen, då säger jag fan upp mig. Har aldrig i hela mitt liv längtat så till en nubbe som igår. (nej förresten, jag ville ha TIO minst)
Är fortfarande på dåligt humör.
Och lär så förbli.

Hoppas ni andra hade roligare

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Satt och pimplade lite öl under eftermiddagen och städade och pysslade inför kvällen - kände mig jäkligt nyttig. Sista groggen togs vid 2-snåret och jag kom väl i säng runt 4 ungefär. Är nu pigg som en pelikan (sov till 11). Idag blir det meka med dator (ny hårdvara) och skruva lite på Duken (fotpinne, uppsamlingskärl m.m.). Kanske det hinns med en tur ner runt stan framåt kvällen.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Idag är man frisk som en nötkärna..
ska ut o tvätta hojjen nu och sen åka o göra lite nytta..
igår blev en rätt lugn dag med andra ord.

hoppas ni andra hade skoj iaf ! :hej

/z

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Är nyss hemkommen och en Pizza (av den variant man köpet på en pizzeria då) bearbetas just nu i magen, så nu mår man ju nästan prima igen.

Var på Ingarö i skärgården med M:et och ett gäng tokholmare och firade inatt. Det var minsann en riktig höjdare på alla tänkbara sätt! God mat, massor av dryck och trevligt folk. Blev inte så sent då en militär tog befälet efter midnatt och beordrade allmän läggning. Att somna framför en öppen sprakande eld med sällskap var ju inte helt fel! :D

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Re: Re: Och ni mår dåligt idag?!

GSXR1100R skrev:
Jag blir aldrig bakis... nästan iaf :zpy var hittar man Resorb :rodnar
På apoteket. :tummenupp

Ahh... Jag känner mig helt Ok idag. Törstig och trött, men har inte ont i huvudet. Märkligt faktiskt efterssom jag och mina vänner blev (så klart) pruttfulla igår. Jag kommer inte ens ihåg hur jag kom hem... :rodnar

Jag vet inte om jag vågar kolla på bilderna jag tog igår. Jag gör nog det i morgon...

Mav

Fattigast...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 1000
Satt och såg på en film med en kompis. Jag jobbar hela midsommarhelgen så det blir varken supa eller hojåka under helgen.

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
jOBBADE OXÅ IGÅR!!!!!

hela natten ... körde fulla svin till klockan 5 i morse

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Var på Fredmans med en polare. Tog halvett-bussen hem. Sov till kl 12 idag och stack sedan ut och åkte hoj ända tills nyss! Var i Sigtuna bl a på våfflan och käkade. Åkte förbi pumpen två gånger under sena eftermiddagen men ingen där... Ikväll blir det utgång igen! :tummenupp

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
JoS skrev:

Eller så häller man upp en grogg när man vaknar... :öl :tummenupp

joakims

No more "Learn"-sign
Gick med
14 May 2003
Hoj
Suzuki sv650s gul -99
Re: Re: Re: Och ni mår dåligt idag?!

JoS skrev:
På apoteket. :tummenupp

Ahh... Jag känner mig helt Ok idag. Törstig och trött, men har inte ont i huvudet. Märkligt faktiskt efterssom jag och mina vänner blev (så klart) pruttfulla igår. Jag kommer inte ens ihåg hur jag kom hem... :rodnar

Jag vet inte om jag vågar kolla på bilderna jag tog igår. Jag gör nog det i morgon...

Törstig Jos... du drack alltså inte tillräckligt :öl

Bra tips med Resorb! Ett annat kanon tips som jag lärde mig när vi var två veckor på Rhodos och :rock är att ta Samarin innan man går ock lägger sig. En kombination av båda måste man ju tillochmed må bättre av :tummenupp

Syns ikväll förhoppningsvis!
:) Jocke

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping