Officiella "vad jag vill ha" -tråden, vad vill du, just nu?

IronMike

Guest
Som jag skrev i en annan tråd. Det är ju så mkt man vill. Ha pengar, ha vår, träffa en söt tjej eller ta en bira.

"Fyfan... Det är kallt ute. Sitter här å tar en bira, vill ha en i knät som kan massera mig, träna hårt idag å har ont i axlarna, aktierna gick man plus på idag, men det skiter jag i. Jag vill kränka någon utan anledning.

Få hit en snäll å söt flicka, få henne till att ge mig massage medan jag dricker en öl å lirar poker online, sen bara knuffa ner henne på golvet, å be henne dra åt helvete!!

Så känner jag bara just nu. Inget gör mig glad.

Jag vill ha vår. Skiter i allt annat :4skrika "

-Som sagt, jag vill ha vår just nu, inget annat.

Vad vill du?

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Jag vill oxå ha vår..... Eller helst sommar.... Jämt

:tuttar Och en söt tjej bak på hojen.....

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Jag vill ha någon som kliar mig på ryggen tills jag somnar, som väcker mig med frukost på sängen och skjutsar mig till skolan på morgonen.

Sen vill jag ha pengar, obegränsat med pengar!!!!!!

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Nitrogen skrev:
Jag vill ha någon som kliar mig på ryggen tills jag somnar, som väcker mig med frukost på sängen och skjutsar mig till skolan på morgonen.

Jag kliar inte folk på ryggen, äter inte heller frukost, kör inte folk till skolan och har en begränsad budget men annars så är jag verkligen jättetrevlig :hihi

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Caffe skrev:
Jag vill ha sovmorgon imorgon.

Det har jag :tungan

Jag vill ha sommar. Jag vill kunna sitta ute på terassen och jäsa i solstolen, blega mot hojen som står och vilar på parkeringen medans grillen osar smarriga dofter. Lite längre bort hör man surret från crossbanan, eller ljudet av en radfyra som vrålar ut på stora vägen ett par km bort.
Åh fy fan va underbart...

Samtidigt vill jag ha strålande sol, klarblå himmel och -7, befinna mig på snöskotern i favoritravinerna på fjället tillsammans med polarna.
Gärna en sisodär 1,5 meter snö och "halvfarlig lavinvarning".
"Braap braap braaaaaaaaaaaapapapaaaaapapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!!"
Åh fy faaan va underbart... :hihi

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
På sistone har jag kommit fram till att jag MÅSTE ha en vit Rolls Royce Phantom att sladda med i vinter. Vet inte hur det ska gå till bara...

Rolls-Royce%20Phantom%202004.jpg

IronMike

Guest
Caffe skrev:
Jag vill ha sovmorgon imorgon.
Det har jag imorrn.. Men de gör mig inte gladare :confused:

Fifan...värsta tiden nu. Säsongen tar slut nu, sista dygnet har det varit en del frost, annars har man kunnat åka hoj fram till nyss.

Halvår kvar, "bara"

*suck*

Vad fan ska man pyssla med tills dess? ..resa bort? säga upp allt hemma, sticka iväg på resande fot, bli nomad eller vad ?

:huvet

Nitrogen skrev:

Jag kan klia,. om jag får massage tillbaks ;)

Solid snake

Guest
IronMike skrev:
Det har jag imorrn.. Men de gör mig inte gladare :confused:

Fifan...värsta tiden nu. Säsongen tar slut nu, sista dygnet har det varit en del frost, annars har man kunnat åka hoj fram till nyss.

Halvår kvar, "bara"

*suck*

Vad fan ska man pyssla med tills dess? ..resa bort? säga upp allt hemma, sticka iväg på resande fot, bli nomad eller vad ?

:huvet

Jag kan klia,. om jag får massage tillbaks ;)
Flytta till skåne och vänta i 2 månader om du har otur, sen tar du fram hojen, folk kör fortfarande här nere.

IronMike

Guest
Kleiv skrev:
Jag tror inte att du blir gladare av att göra andra illa.
Jo, det känns så.. Får jag göra nån annan sur, så blir jag glad - så sur är jag. :4skrika

Solid snake skrev:
Flytta till skåne och vänta i 2 månader om du har otur, sen tar du fram hojen, folk kör fortfarande här nere.
Fifan :p

De låter nice..skånska flickor vill ju gärna ha lite K*K också, skämt å sido, damerna här uppe är så torra. De tycks bara vilja ha pengar, men ingen kärlek. Du ska se hur de svansar runt på stan.

Det vill jag också ...att skåne och sthlm kan byta damer, helt å hållet. Rakt av!

:tungan

De vore nått...

Nu kommer väl tjejligan hoppa på mig, men det är fan så ..dom är mkt mer openminded där nere, öppna och trevliga, här uppe öppnar de käften om man bjuder på dricka. Där nere har jag tom blivit bjuden massa gånger. Händer sällan på hemmaplan...

*suck*

IronMike

Guest
Nitrogen skrev:
Ho-ho-hooold your horses.
Jag är bättre än alla damer tillsammans där nere i skåneland.
:tuttar
Hehe de låter nice ;) men sthlm-oddsen talar emot dej hihi

:tuttar :pannkyss ;) *L*

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...