ola_sandin
Biltema is the shit!
hej, jag undrar om det finns någon här som bor i närheten av halmstad och har lust att gasa lite i skogen.
Poison skrev:Jomenvisst. Jag är med ....imån det går att skogsåka med min pansarvagn
Har bara ett litet problem att tas med: Lurigt däckfenomen...
Finns det mer folk därute som är med? Kanske några Supermotarder?
Poison skrev:Hoppsan... missade detta. Men jag har varit upptagen med att skruva på XT i "garaget" idag.
Jag blir bara så för jag kan inte hitta något fel. Allt ser bara så bra ut. Så just nu är den nerplockad, men jag återkommer när det blir åka av.
Vet du några bra ställen att åka på föresten?
ola_sandin skrev:Nej, jag har precis köpt min, men har kört lite vid ön. Kör man inåt mot mästocka finns det en hel del "vägar".
Poison skrev:Ok där har jag alldrig varit, har bara varit runt crossbanan mot simlångsdalen, och skogen därrunt. Sen har jag även lyckats bli "ovän" med FMCK på deras område. Men det är ju inte så konstigt med deras motto: "Antingen är du med oss, eller imot oss"
Men med bågen har jag ingen vidare framgång. Man har ju "semester" också så man vill ju göra lite annat också.
Ha det!
ola_sandin skrev:hör av dig när du är fit for fight
hojen din ser najs ut, var på väg att köpa en sån själv. drar du runt den på crossbana och med offroaddäck?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|