Oktoberkörning?

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:cool: En undran! Finns det nån mer än jag som har lust att trotsa vädergudarna och som har en vardag ledig nu i höstrusket?
Själv jobbar jag skift och vill ha nån att ta en sväng med i veckorna, kortare tur eller längre, öppen för förslag!
Jag tänker köra tills det blir frost!

/Bikerwoman

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
bikerwoman skrev:
:cool: En undran! Finns det nån mer än jag som har lust att trotsa vädergudarna och som har en vardag ledig nu i höstrusket?
Själv jobbar jag skift och vill ha nån att ta en sväng med i veckorna, kortare tur eller längre, öppen för förslag!
Jag tänker köra tills det blir frost!

/Bikerwoman

Jo jag kör gärna.... probbet e att jag inte e ledig i veckorna bara. Jag hoppas på fint väder nu till helgen!!!

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
RoLLER skrev:
Jag sticker ut NU och stubtar runt lite.....

NU!? Va har du för jäkla glidarjobb? :p Du brukar ju jobba till sex..

Jag kanske drar ut nåt i helgen. Man har ju värmehandtag och ABS :D Men jag har inte åkt på ett par veckor, har inte haft nån lust sen gpf körde ihjäl sig.. Vi får väl se hur det blir!

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Äntligen! Jag är på som fan! De har ju vart värsta hojtorkan, trodde att alla hade parkerat för vintern är det nån som vill dra ut nu.
Fast vart ska man köra småblötakurviga vägar är inte det roligaste att sladda runt på....Kanske nå sjysta grusvägar?

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Robban W skrev:
Äntligen! Jag är på som fan! De har ju vart värsta hojtorkan, trodde att alla hade parkerat för vintern är det nån som vill dra ut nu.
Fast vart ska man köra småblötakurviga vägar är inte det roligaste att sladda runt på....Kanske nå sjysta grusvägar?

hehe det är nu det blir roligt lite vatten på vägarna inebär sladd och det är fan sjukt kul!!...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Robban W skrev:

Jag va ute på en liten tur nyss på norrsidan av stan. Vissa delar är blöta men det börjar torka upp. Så om det inte regnar nått natt och imorrn så är vägarna helt klart körbara imorrn. :)

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Åke järna en sväng till innan det blir dags att ställa av, men det måste vara tidigt då jag åker med racekåpor utan lysen?.

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Robban W skrev:

Vi kanske skulle fixa ihop ett grusåkargäng? Vet inte vart det finns grusvägar i sthlmstrakten iofs.. Har bara blivit lite offroad i de norrländska skogarna för min del iår. Lite grus, lite stigar å sånt..

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Åh vad jag lider när jag läser sådan här trådar :(

Det kliar i gasnäven :eek:

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Caffe skrev:
Åh vad jag lider när jag läser sådan här trådar :(

Det kliar i gasnäven :eek:

Stackars liten! :D Har du inte tappat lusten att köra? Bra! Men se till å bli frisk å pigg först!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
mycket snack och lite hojåkande... Jag drar i alla fall ut på lördag vi 11-tiden till vallentuna-skogarna med omnejd. Om ni ser en vit/röd Honda xr är det bara att haka på!

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Frida skrev:
Stackars liten! :D Har du inte tappat lusten att köra? Bra! Men se till å bli frisk å pigg först!

Lusten att ut och köra växer i takt med att det onda går över och eftersom det sågott som släppt helt nu så blir det ju så här...

Endast genom att sticka ut näsan genom dörrn och känna att det är kallt och blött ute kan dämpa suget =)
plus att jag inte riktigt kan räta ut armen men det är ju petitesser egentligen

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Caffe skrev:
Lusten att ut och köra växer i takt med att det onda går över och eftersom det sågott som släppt helt nu så blir det ju så här...

Endast genom att sticka ut näsan genom dörrn och känna att det är kallt och blött ute kan dämpa suget =)
plus att jag inte riktigt kan räta ut armen men det är ju petitesser egentligen

Du behöver inte kunna räta ut armen om du sitter bakpå mig. Då kan du hålla armarna runt mig. :tummenupp

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Frida skrev:
Du behöver inte kunna räta ut armen om du sitter bakpå mig. Då kan du hålla armarna runt mig. :tummenupp

*flämt* :hej

Fast du kör ju så snabbt Frida, vete sjutton om jag vågar

fast det e ju klart, får jag sitta nära dig riskerar jag gärna livhanken :rodnar

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024