Jävla Nötter asså shit poliser är fan dummere än va ja trodde... blev då stoppad idag när ja åkte till skolan, så här gick det till:
jag åker på en värtrafekerad 90 väg i ca 110 (det va fritt ifrån bilar just då)
sen ser jag en polisbil komma på en grusväg länger bort, dom svänger ut på vägen och ligger nu typ 100 meter bakom mig. tittar bak på dom en gång å sen skiter ja i dom.. går bara ner till 90...
sen efter typ 2-3 km så drar dom om mig me blåljus å skit å tjejen som är passakerare viftar som fan me händrena så ja stannar. en kille å tjenejn hoppar ut
Tjej-snuten: va fan stannar du inte för!!?? vi har blikat å tutar på dig jätte mycket
Jag: oj då förlåt ja har inga backspeglar å ja lyssnar på mp3:n
Kille-snuten går nu rundt å kållar på hojen
Bruden tar mitt kk å ringer till centareln å kållar allt...
(sakar som e olagligt på min hoj
1. bakbromsen paj, har inte äns ett bak-ok
2. blakslitet backdäck
3. ingen reggplåt
4. ingen baklampa (paj)
5. frammlampan paja igår
6. ingan blikers
7. inga backspeglar
8. den är på ca 23 kw...)
kllen fårgar vart min regplåt är
jag: den är i garaget, färtet ramla av i förra väkan
killen: backspeglarna då?
jag: dat fanns inga när ja köpte den
killen ja det här bakdäcket ser inge bra ut (har glor nu som fan på bakbromsen, men säger ingeting...
nu har tjejen snackat me centarlen å säger: men du grbben kör försiktigt å skaffa en bakspegel...
sen bara drar dom... ja står där som ett fån.. jag hadde räknat me minst indraget körkort
ja hadde jävligt tur att dom va så okunniga
så där ser mitt bakdäck ut... + "bromsen"
(nu äre säkert asmånga felstavningar... men skit samma)
jag åker på en värtrafekerad 90 väg i ca 110 (det va fritt ifrån bilar just då)
sen ser jag en polisbil komma på en grusväg länger bort, dom svänger ut på vägen och ligger nu typ 100 meter bakom mig. tittar bak på dom en gång å sen skiter ja i dom.. går bara ner till 90...
sen efter typ 2-3 km så drar dom om mig me blåljus å skit å tjejen som är passakerare viftar som fan me händrena så ja stannar. en kille å tjenejn hoppar ut
Tjej-snuten: va fan stannar du inte för!!?? vi har blikat å tutar på dig jätte mycket
Jag: oj då förlåt ja har inga backspeglar å ja lyssnar på mp3:n
Kille-snuten går nu rundt å kållar på hojen
Bruden tar mitt kk å ringer till centareln å kållar allt...
(sakar som e olagligt på min hoj
1. bakbromsen paj, har inte äns ett bak-ok
2. blakslitet backdäck
3. ingen reggplåt
4. ingen baklampa (paj)
5. frammlampan paja igår
6. ingan blikers
7. inga backspeglar
8. den är på ca 23 kw...)
kllen fårgar vart min regplåt är
jag: den är i garaget, färtet ramla av i förra väkan
killen: backspeglarna då?
jag: dat fanns inga när ja köpte den
killen ja det här bakdäcket ser inge bra ut (har glor nu som fan på bakbromsen, men säger ingeting...
nu har tjejen snackat me centarlen å säger: men du grbben kör försiktigt å skaffa en bakspegel...
sen bara drar dom... ja står där som ett fån.. jag hadde räknat me minst indraget körkort
ja hadde jävligt tur att dom va så okunniga
så där ser mitt bakdäck ut... + "bromsen"
(nu äre säkert asmånga felstavningar... men skit samma)