Hmm... någon som har en aning om vad en 4-litare kostar på statoil? rätt ska va rätt...
Nej, den är bra som tusan, men inte i en MC! Då kommer du inte komma framåt ens i värsta fallSå den här är inte så pjåkig iaf? http://www.jula.se/motorolja-10w40-super-2000-138482
Sök efter olja i någon av alla tidigare trådar.
Jag fick tippset om OKQ8's olja för MC, någon superbike variant.
Sedan kan man ju beställa en 20L dunk för dryga 1000 lappen, bra mycke billigare i längden. Det skillnad mellan olja å olja med, nu menar jag innom mc oljor - klibbighet.
I min x-11 blev det mindre klonk i lådan i alla fall.
Häller du i bil olja i en mc där låda/motor smörjs med samma olja keckar kopplingen ihop.
/M
Nej, den är bra som tusan, men inte i en MC! Då kommer du inte komma framåt ens i värsta fall
Som Klubba sa, Biltemas 10W/40. Du borde väll ha några biltema runt omkring som bor i Göteborg
Ja jag har lärt mig att man inte ska ha bilolja i hojen iaf Nåja, var hittar du 20 liter för tusingen?
Ja jag har lärt mig att man inte ska ha bilolja i hojen iaf Nåja, var hittar du 20 liter för tusingen?
Vågade faktiskt inte köpa oljan på biltema med tanke på kvalité, nu vet jag inte hur oljan är men det finns mycket annat som är knas.
Och för det andra har vi BARA en biltema i Göteborg.
Woho, en oljetråd till!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |