Olyckor

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Låter inte bra, håller tummarna för att de inte har skadat sig allvarligt.

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Oj!?!?.. Hörde ju ett par ambulanser när vi skulle ut till Sättna. *Orolig*
Nån som hört nått vad, hur och när får ju skriva.. :skrämd

Ericsson

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Åkte förbi på Ljustavägen (johannedal) idag vid 10:30 och där hade tydligen någon på en Yamaha Thunderace (eller thundercat) råkat ut för något tråkigt.

Såg ut som en Audi med hästfinka också var inblandad.

Hoppas att det gick bra för mc-föraren och ev. passagerare.

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ericsson skrev:
Åkte förbi på Ljustavägen (johannedal) idag vid 10:30 och där hade tydligen någon på en Yamaha Thunderace (eller thundercat) råkat ut för något tråkigt.

Läste om dom två olyckorna i ST.. Tråkigt.. *suck*

Gixxen Njurunda

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Honda CRF 450 SM
Ericsson skrev:

Det var tomasol på sin FZR -91:a, han fick tydligen vobbel på hojen
det var hans sambo som hade audin. hon kom precis när det hänt

han klarade sig hyfsat

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Japp nu ligger man krashad hemma med kraftig stukning på höger fot,fraktur på vänster arm/handled,smärtor i rygg inge fel på den men det gör ont att landa på den och nu till det sjuka spräckt läpp + 2 rejäla blå tiror och lite öm i panna o huvud....och varför då.....jo hjälmen flög av mig när jag for ner i diket och hur det gick till kan jag inte förstå.....spännde hak remmen för en vecka sen så den satt tight och den var fortfarande låst när dom hittade den i diket. Så se till era hjälmar att dom sitter fast.....Nu ska jag köpa en xxxxxxSmal.

Tur att man har andra hobbies som inte kräver så mycket aktivitet.........

Nu blir det mycket film :tummenupp

I`l Be Back
/Tomas

Bifogat

• Tomas Hemmabio.JPG
    Tomas Hemmabio.JPG
    108.2 KB · Visningar: 135

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Aj fan...tur att du lever då !

Lider med dig och dom andra..

Men du har ett najs mysrum så du reder dig nog :tummenupp

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Respekt Tomas!!! :Bugar
Har några judgement day mm. du kan få låna o glo på så länge. Så kan du ju kolla in nya stunts du kan träna på sen när du är renoverad.. :yoparty

Skönt o höra att du är "ok" iaf...

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tråkigt att höra att du kraschade, fick lite ont i magen när jag läste i tidningen eftersom mycke stämde in på dig, ålder, plats, auidi med hästsläp osv. Sen när jag var ut till Tomas och Kicki i Söndagsmorgon så fick man det bekräftat. Verkar har varit en duktig smäll och skönt att höra att du klarat dig så pass bra som du gjort även om dina skader verkar vara illa nog men det kan ju alltid gå riktigt åt skogen, och det gjorde det ju tydligen, du låg väl i skogen när de hittade dig. :hihi

Hoppas att du repar dig snabbt och åter kan åka med oss. Vem ska jag nu tävla med ut för Södra? var ju bara du som ville ställa upp :yoparty Sen kan du väl ta med kameran och komma och filma lite någon kväll, när du åter är på benen.

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Abloy skrev:
Hoppas att du repar dig snabbt och åter kan åka med oss. Vem ska jag nu tävla med ut för Södra? var ju bara du som ville ställa upp :yoparty Sen kan du väl ta med kameran och komma och filma lite någon kväll, när du åter är på benen.

Nenene.....även jag var villig att ställa upp! :tummenupp
( Om du menar cykelspektaklet :) )

Trist att gå omkull i övrigt, hoppas att du har många långa filmer att se på så åkabstinensen inte blir för stor!

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Tomasol skrev:
Japp nu ligger man krashad hemma med kraftig stukning på höger fot,fraktur på vänster arm/handled,smärtor i rygg inge fel på den men det gör ont att landa på den och nu till det sjuka spräckt läpp + 2 rejäla blå tiror och lite öm i panna o huvud....och varför då.....jo hjälmen flög av mig när jag for ner i diket och hur det gick till kan jag inte förstå.....spännde hak remmen för en vecka sen så den satt tight och den var fortfarande låst när dom hittade den i diket. Så se till era hjälmar att dom sitter fast.....Nu ska jag köpa en xxxxxxSmal.

I`l Be Back
/Tomas

Aj då!!! Var det du... Vi har varit i stockholm så man har ju inte läst nga tidningar.. Vart det bara skrot av hojen oxå eller är det rep bart som med dig??? //// Krya på dig!!

Gixxer Mike

Guest
Tomasol skrev:

I`l Be Back
/Tomas

Fyfaan Thomas det va tungt att höra.
Du ett tips bara köp ALDRIG hjälm med spänne..se till att det är en bra hjälm med rem som man drar runt så den ALLTID är spänd då man drar åt den varje gång man tar på sig den.
Krya på dig.
/Mike

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Det får bli en sån nu. Man har tyckt det varit bekvämt/enkelt med spänne men det suger ju........

Learning The Hard way :kocko

Fxxxxn vad jag vill ut och åka,hojen är ju körbar fast inte så snygg kanske med det spelar ingen roll synd bara att jag varken är körbar eller snygg :3freak

annsan_r1

Guest
Tomasol skrev:
Det får bli en sån nu. Man har tyckt det varit bekvämt/enkelt med spänne men det suger ju........

Learning The Hard way :kocko

Fxxxxn vad jag vill ut och åka,hojen är ju körbar fast inte så snygg kanske med det spelar ingen roll synd bara att jag varken är körbar eller snygg :3freak
Hej Tomas o tusen tankar till dej nu...är så glad att du klarade dej hyfsat ändå...glöm nu inte bort oss för vi tänker vänta på dej.. :tuttar

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Vem var det som vurpade i Timrå igår.......jag har mina aningar. Hoppas allt gick bra med dig.

gixxer A

Ny medlem
Gick med
28 May 2004
Hoj
Suzuki gsx 750 Suzuki gsx R -600
Tomasol skrev:
Vem var det som vurpade i Timrå igår.......jag har mina aningar. Hoppas allt gick bra med dig.
Om aningarna är riktade till oldman så är det inte han, vi var i Gävle i går och han är hemma och på benen!!!

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
gixxer A skrev:
Om aningarna är riktade till oldman så är det inte han, vi var i Gävle i går och han är hemma och på benen!!!

Jepp.. Han o jag va ute o tränade slang senare på kvällen.. :martialar

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...