Gixxen Njurunda
Ny medlem
Det har tydligen hänt 3st mc olyckor idag i sundsvalls området
Skickar en tanke till dom drabbade!!!!
Skickar en tanke till dom drabbade!!!!
Ericsson skrev:Åkte förbi på Ljustavägen (johannedal) idag vid 10:30 och där hade tydligen någon på en Yamaha Thunderace (eller thundercat) råkat ut för något tråkigt.
Såg ut som en Audi med hästfinka också var inblandad.
Hoppas att det gick bra för mc-föraren och ev. passagerare.
Ericsson skrev:Åkte förbi på Ljustavägen (johannedal) idag vid 10:30 och där hade tydligen någon på en Yamaha Thunderace (eller thundercat) råkat ut för något tråkigt.
Såg ut som en Audi med hästfinka också var inblandad.
Hoppas att det gick bra för mc-föraren och ev. passagerare.
Abloy skrev:Hoppas att du repar dig snabbt och åter kan åka med oss. Vem ska jag nu tävla med ut för Södra? var ju bara du som ville ställa upp Sen kan du väl ta med kameran och komma och filma lite någon kväll, när du åter är på benen.
Tomasol skrev:Japp nu ligger man krashad hemma med kraftig stukning på höger fot,fraktur på vänster arm/handled,smärtor i rygg inge fel på den men det gör ont att landa på den och nu till det sjuka spräckt läpp + 2 rejäla blå tiror och lite öm i panna o huvud....och varför då.....jo hjälmen flög av mig när jag for ner i diket och hur det gick till kan jag inte förstå.....spännde hak remmen för en vecka sen så den satt tight och den var fortfarande låst när dom hittade den i diket. Så se till era hjälmar att dom sitter fast.....Nu ska jag köpa en xxxxxxSmal.
Tur att man har andra hobbies som inte kräver så mycket aktivitet.........
Nu blir det mycket film
I`l Be Back
/Tomas
Tomasol skrev:Japp nu ligger man krashad hemma med kraftig stukning på höger fot,fraktur på vänster arm/handled,smärtor i rygg inge fel på den men det gör ont att landa på den och nu till det sjuka spräckt läpp + 2 rejäla blå tiror och lite öm i panna o huvud....och varför då.....jo hjälmen flög av mig när jag for ner i diket och hur det gick till kan jag inte förstå.....spännde hak remmen för en vecka sen så den satt tight och den var fortfarande låst när dom hittade den i diket. Så se till era hjälmar att dom sitter fast.....Nu ska jag köpa en xxxxxxSmal.
Tur att man har andra hobbies som inte kräver så mycket aktivitet.........
Nu blir det mycket film
I`l Be Back
/Tomas
Hej Tomas o tusen tankar till dej nu...är så glad att du klarade dej hyfsat ändå...glöm nu inte bort oss för vi tänker vänta på dej..Tomasol skrev:Det får bli en sån nu. Man har tyckt det varit bekvämt/enkelt med spänne men det suger ju........
Learning The Hard way :kocko
Fxxxxn vad jag vill ut och åka,hojen är ju körbar fast inte så snygg kanske med det spelar ingen roll synd bara att jag varken är körbar eller snygg
Om aningarna är riktade till oldman så är det inte han, vi var i Gävle i går och han är hemma och på benen!!!Tomasol skrev:Vem var det som vurpade i Timrå igår.......jag har mina aningar. Hoppas allt gick bra med dig.
gixxer A skrev:Om aningarna är riktade till oldman så är det inte han, vi var i Gävle i går och han är hemma och på benen!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|