Kratoz
Gudomlig sporthojare
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586
Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?why not, det står numera en sådan i mitt garage View attachment 504586
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.Så någon har brutit sig in i ditt garage och ställt dit eländet för att bli av med den?
Frun är nu med i några ta-körkort-grupper på facebook och tydligen är den populär i damlaget även idag.Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ser helt ok ut med styret av den raka varianten och jag brukar få lite gammelVmax-vibbar när jag går förbi den.
View attachment 504683
1988-2004 Yamaha Virago 535 Review | Specs & Buying Guide
www.motorcyclenews.com
Absolut inte, köpte den till fruan. Klart positiv överraskning så långt och det finns en anledning till att det var mest sålda hojen i Sverige under nåt eller några år på 90-talet.
Ett sånt styre på DR650 funkar för både Kurt och för Benny i högklackade skor. Tricket ligger i vinkeln på styret.En modell som ska passa både Kurt 167 cm lång, 140 kg tung och långa armar, samt Benny Långskank på 220 cm, 80 pannor och armar som en Tyrannosaurus. Lemme see it maan!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|