Damn.marcus nilsson skrev:Vet inte hur kvällarna ser ut på bandagar och tävlingar men lite underhållning har ju aldrig skadat. Tänkte installera denna i racebussen.
Dvd spelare med 5,5 tums skärm. Går att köra i cigg uttaget eller vanlig väggkontakt funkar i format dvd, svcd, vcd, mm
stavgren skrev:Damn.
Det enda jag installerat i min buss är en sån här
![]()
Funderar iofs på att lyxa till det med ett par tärningar framöver när plånboken tillåter.
Torkel skrev:Bah, ni försöker låta renläriga men jag slår vad om att ni har bilstero i alla fall! Inte ens den lyxen unnar jag mig i den spartanska chaosmobilen! Däremot så får "garageghettoblastern" från sent 80-tal precis plats mellan framsätena (f.ö de enda sätena) och med friska batterier så låter det ganska bra!
Less is less som det heter.![]()
marcus nilsson skrev:Vet inte hur kvällarna ser ut på bandagar och tävlingar men lite underhållning har ju aldrig skadat. Tänkte installera denna i racebussen.
Dvd spelare med 5,5 tums skärm. Går att köra i cigg uttaget eller vanlig väggkontakt funkar i format dvd, svcd, vcd, mm
marcus nilsson skrev:Vet inte hur kvällarna ser ut på bandagar och tävlingar men lite underhållning har ju aldrig skadat. Tänkte installera denna i racebussen.
marcus nilsson skrev:Jo jag vet men har precis köpt ny stationär dator. Det skulle bli väldigt mycket dyarare med bärbar dator dessutom.
Ser att det är mitt inlägg du har framme![]()
fluppen skrev:Ja det e sant, man får mkt mer dator om man köper stationär.
Hehehe...jag har ditt inlägg framme, har jag alltid. Jag har det som skrivbordunderlägg![]()
![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |