Om skenförsäkring på 2:an nu

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Säg inte att ni missade The greatest cars in the world på femman. :kocko För att titta på svt. :huvet :fatta!
Säger bara en sak Mclaren F1 :kär :yoparty
Sen gör det ju inte saken värre när det är galna britter som provkör bilarna. :hihi

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Mattiaz skrev:
Tänkte det samma..... men hur fan kommer man på att ta ut en hoj som det finns 30 ex. av på banan :gnissla

iof rätt tufft,,, ska ju inte stå å samla damm i ngt garage ju ,, men det e klart,, klota den kontra puttsa på den hmmmmm, jag skulle nog puttsa :) man e ju inte gjord av dollars lixom heheheh

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
dews skrev:
Säger bara en sak volkswagen typ 2 :kär :yoparty
Hade en folka innan men den fick offras när jag skulle ta mitt mc-kort. Nu rullar den i danmark.
Va inte en orginal utan en beachbuggy. Men farsan hade en orginal bubbla -73 himmelsblå. Som bara gått 4300mil. Den rockade. Dom förra ägarna va så rädda om den att dom inte ens satt på orginalklädseln utan hade två filtar över.
Vackrare färg finns inte.
Hittade bara en kass bild på min beachbuggy och en på bubblan.

Bifogat

• MVC-007F.JPG
    MVC-007F.JPG
    106.8 KB · Visningar: 71
  • MVC-009F.JPG
    MVC-009F.JPG
    89.8 KB · Visningar: 53

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Nån som vet om man kan hitta sånna program (greatest cars...) på nätet nånstans? Jobbade seeeeent ikväll vettu... :mad:

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
P-son skrev:
Nån som vet om man kan hitta sånna program (greatest cars...) på nätet nånstans? Jobbade seeeeent ikväll vettu... :mad:

Rekommenderar Head to head med jeremy clarksson.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
P-son skrev:

Såg att det fanns en "Någon som har rippat"-tråd på zatzy.. kika där. Vem vet, det är säkert någon som gjort det. :)

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
mheel skrev:
Säg inte att ni missade The greatest cars in the world på femman. :kocko För att titta på svt. :huvet :fatta!
Säger bara en sak Mclaren F1 :kär :yoparty
Sen gör det ju inte saken värre när det är galna britter som provkör bilarna. :hihi
:fakta
Oj va de va vakert!!!

Som Rowan Aktinson(stavning/Mr.Been) sa:

"A few years ago i made a mistake, if you may call it so, to buy a very special car, the McLaren F1.
Since then it's not reala been any point in driving another sportscar, cause they'r all gonna compear to the McLaren"(stavning?)

Underbar maskin!!! ...fast skåningen e snabbare :arsele

dews

Mannen
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
snart
mheel skrev:
Hade en folka innan men den fick offras när jag skulle ta mitt mc-kort. Nu rullar den i danmark.
Va inte en orginal utan en beachbuggy. Men farsan hade en orginal bubbla -73 himmelsblå. Som bara gått 4300mil. Den rockade. Dom förra ägarna va så rädda om den att dom inte ens satt på orginalklädseln utan hade två filtar över.
Vackrare färg finns inte.
Hittade bara en kass bild på min beachbuggy och en på bubblan.

Om man nu ska ha en bil så ska man ha en med själ... vart själv nära att köpa ett hippie-skepp... var nog tur man inte köpte just den för den står på skroten nu :( gör ont i själen när man ser sånt.

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Therudeboy skrev:
Egget så klart.
Anade väl det, men hade för mig han var bleking. Visst är det :) :tummenupp med en svensk supersportbil, men är det toppfart som åsyftas så skulle jag gärna se en verifierad mätning som bekräftar denna. Fast den kanske kommer till sommaren :va
/F.

Therudeboy

Guest
Foggy skrev:
Anade väl det, men hade för mig han var bleking. Visst är det :) :tummenupp med en svensk supersportbil, men är det toppfart som åsyftas så skulle jag gärna se en verifierad mätning som bekräftar denna. Fast den kanske kommer till sommaren :va
/F.

Dom har väl mätt bilen till 390? kan vatt i vindtunnel iofs.

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Therudeboy skrev:
Dom har väl mätt bilen till 390? kan vatt i vindtunnel iofs.
Jo, har för mig det W nåt sån't. Det finns ju mätningar å mätningar... minns iaf att såväl "Top Gear" (vilka uppskattade & klockade 'egget' till lite långsammare än Pagani Zonda på bana) som "Autocar" (se http://www.autocarmag.com/RoadTest_FullData.asp?RT=204167) har testat, med gott, men inte enastående resultat. Men det blir nog bättre, å hursomhelst är hela grejen som sagt :tummenupp
/F.

Edit: Jämför med http://www.autocarmag.com/RoadTest_FullData.asp?RT=204160 där toppfarten, märkligt nog, är långsammare. Har dock själv tidningen med originaltestet vari en bild på mätaren visar exakta 231 mph. Kul förresten med 5½ på en femgradig skala, men engelsämnnen e ju lite galna i den där BigMac.

Last edited:
Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...