Om tre veckor är det Påsk

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Mina bilder blev inte särskilt bra och i princip samtliga motiv har ändå Maverick redan postat.

Men för den som tvunget vill så finns dom här. Postar som länk då sporthoj inte tillåter den upplösningen och min lina ändå är för slö för att posta smidigt med webbuploads (ComSlö)

Bildbeskrivning:

817 - hjälmar på bordet var tillåtet i Malmö :tummenupp

818 - Frulle i Malmö. Tsunami, Staffan, TouchMan och Maverick

819 - Klart för start. Staffan, Cat, Tsunami, Touchman och antagligen Maverick någostanns där bak

820 - Samma bild men Maverick fattar att han inte kan gömma sig från kameran.

821 - Enda hojrelaterade vi hittade i Ekeby.

822 - nästan samma jävla bild som 821.

823 - väntar in offroadarna. Touchman demonstrerar VFRens datorcentral för Staffan, andra männsikor visar sina bästa sidor. Tymo längst till höger.

824 - "Jag lovar, med den här kan jag fjärrstyra rödljusen i Malmö". Finns det något som inte finns på en VFR?

825 - Mölle i fruktansvärt väder. Boffen, Tymo, Cat, Tsunami, Touchman (denna gång döljande Staffan), Nexor

826 - Tymo, Maverick, Cat, Tsunami

827 - Hojarna i Mölle. Schysst att dom hade precis rätt antal p-platser och ett utmärkt tillfälle att studera skilnaderna mellan en zx600d och zx600j (nio års utveckling i Kawafabriken). Samma jävla männskort som på de andra bilderna :)

828 - Samma motiv, annan vinkel. Ungefär lika upphetsande.

829 - Även i Båstad får man ha hjälmarna på bordet :tummenupp . Jo, vi frågade faktistk först.

Kan för övrigt nämna att Staffan tyckte det var så kul så att han idag spontanköpte en cbr600 (inte för att jag förstod vad det var för fel på min gjutjärns-gsx, han hade ju kunnat få specialpris :) ). Kul med fler sporthojsförare (även om dom ramlar ner i Honda-träsket).

Vad hände sen. För min del drinkblandarfest :tuttar . Blev därför inget körande idag :(. Däremot flickor som står i kö att få bli möghackor :banana

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F
pjohan skrev:
Kan för övrigt nämna att Staffan tyckte det var så kul så att han idag spontanköpte en cbr600 (inte för att jag förstod vad det var för fel på min gjutjärns-gsx, han hade ju kunnat få specialpris :) ). Kul med fler sporthojsförare

VA!? Har gadden köpt en cbr!? Nu blir det krig om hojplatserna på jobbet!!! :D Är han reggad här förresten?

Schyssta pics för övrigt! :tummenupp

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
rookie skrev:
VA!? Har gadden köpt en cbr!? Nu blir det krig om hojplatserna på jobbet!!! :D Är han reggad här förresten?

Verkar inte bättre. Men tydligen skulle han ha den i Kristianstad tills han fixat lämplig hojplats i Lund.

Han är (mig veteligen) inte reggad här... än.

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Honda VTR1000F

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
pjohan skrev:
Kan för övrigt nämna att Staffan tyckte det var så kul så att han idag spontanköpte en cbr600 (inte för att jag förstod vad det var för fel på min gjutjärns-gsx, han hade ju kunnat få specialpris :) ). Kul med fler sporthojsförare(även om dom ramlar ner i Honda-träsket).

Vad hände sen. För min del drinkblandarfest :tuttar . Blev därför inget körande idag :(. Däremot flickor som står i kö att få bli möghackor :banana
Ey, killen. Passa sig för kommentarer om Honda träsket va! Stora nifen komma fram vettu!

Trevliga foton. Men kunde du inte retucherat bort min blåklocka? Det finns ju PS? Jag har ju förbättrat ditt utseende på alla mina bilder... :hihi

Till sist... Du lär hamna i gruppen rutinerade förare om du hittar en möghacka i din ålder även till GSXR1100R... :lol

sgadd

Drömkillen..
Gick med
27 Mar 2005
Hoj
CBR600 -92
rookie skrev:

Schyssta pics för övrigt! :tummenupp
Jo man blev ju lite sugen.. Kände att jag bara måste ha en hoj.
Snöhögen är hopfällbar... jag använder den bara för att ingen ska ta min plats... :)

Till Pjohan: Tack för lånet av hoj. Det gick att hänga på med en gammal 400:a även om jag fick jobba en del.

Last edited:

TouchMan65

Guest
Bra bilder på turen! Väntar tills nästa tur. Hänger med sålänge jag kan och orkar. :yoparty :tummenupp

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
Här kommer mina bilder. Jag har fler på mobilen men de är så pass kass kvalite så dem skiter jag i :)

1. Fin tröja på Cat
2. Linsskyddshelvete :huvet (det sabbade fler än bara denna bilden)
3. Nä fy vad dåligt väder det va :rolleyes:
4. Killen drömmer om trevliga grussmiskarrundor tror jag, och spanar dessutom in mitt fina dubbdäck fram.
5. Sista bilden, jag fick slut på batterier sen :näsblod

Bifogat

• Påskrunda 001.jpg
    Påskrunda 001.jpg
    96.7 KB · Visningar: 55
  • Påskrunda 002.jpg
    Påskrunda 002.jpg
    44.7 KB · Visningar: 38
  • Påskrunda 004.jpg
    Påskrunda 004.jpg
    85 KB · Visningar: 51
  • Påskrunda 005.jpg