Boffen
Thank you very much
Nexor skrev:Ja för fan vi är med så tempot hålls nere
Det må hända att sportnissarna kör om oss på raksträckorna, men när vi kommit till de små roliga och kurviga vägrana är det vi som får vänta in nissarna.
Nexor skrev:Ja för fan vi är med så tempot hålls nere
Maverick_ou812 skrev:Vad gäller hurvida man får ont i röv eller pung så är det av litet intresse... Vi skall köra mellan 40 - 50 mil så cykelbyxor med sämskinnsblöja kanske är något? Eller så får ni smörja in varandra med barnpuder.
@ micke.a
Jag håller med, Corben är en vekling men + 15.... Tror inte det va?
Öka....*Superlight* skrev:Hänger också på om jag har fått alla delar så att hojen är ihop tills dess
Cat skrev:Om 3 veckor har jag inte körkort....
...men jag följer jättegärna med bakom nån viking.... (såvida istiden är över...)
Maverick_ou812 skrev:Öka....
*Superlight* skrev:Hehe, ja säg gärna det till leverantörernas underleverantörer .... min nya ram är tydligen på villovägar mellan Italien o Sverige och cyllarna har jag vänta på sen i höstas
Stoppade i dom nya kammarna, ventilerna och shimsade topparna idag, så nu är det bara att fräsa ur blocket så att de nya cyllarna får plats + byte av alla lager och shimsning av vxl-låda + vev och montera Carillosarna kvar + div lättning o lack, så jag e ju nästan startklar....not
Förslag för att slippa transportsträckor mottages tacksamt!Zilversurfer skrev:Min CRF håller inte så långt........... Måste byta olja 2ggr samt ett kolvbyte. Men visst är det någon som har väska med sig kan jag ta med olja ca 2,5 L kovbyte kan jag vänta med tills jag kommer hem hahaha
Edit: såg att det är mycket "transport sträckor" inte speciellt krokiga....så jag håller mig nog.
PS När ni är ute en sådan långrunda kan ni inte missa Huaröd-Svenköp bästa vägarna i skåne, krokiga så in i h-e...DS
micke.a skrev:Sämskinnsblöja låter intressant Ja corben är som vanligt
kall & trött men som sagt jag kör i alla väder +15 är precis vad jag tål
i minus grader
CorbenDallas skrev:Att köra långt när det är bajskallt är inte min definition på en kul tur.
Du.... Peter.... lack förstår jag men kan du ta resten på svenska? Du skulle alltså göra... Vad?!*Superlight* skrev:Stoppade i dom nya kammarna, ventilerna och shimsade topparna idag, så nu är det bara att fräsa ur blocket så att de nya cyllarna får plats + byte av alla lager och shimsning av vxl-låda + vev och montera Carillosarna kvar + div lättning o lack, så jag e ju nästan startklar....not
Rogerr skrev:JA DET KOMMER ATT VARA SKITKALLT JÄTTÄ LÄNGÄ TILL!
så ta de bar lite lungt.
Apropå det där med ventiler har du sånna däringa "cosmodromipolitiserande (eller va dom nu heter har väll alla beskriv fördelarna ) ventiler"?
Maverick_ou812 skrev:Du.... Peter.... lack förstår jag men kan du ta resten på svenska? Du skulle alltså göra... Vad?!
Boffen skrev:Det må hända att sportnissarna kör om oss på raksträckorna, men när vi kommit till de små roliga och kurviga vägrana är det vi som får vänta in nissarna.
cbr_micke skrev:Det tvivlar jag på, jag har själv kört me dem och de är snabbare än den snabbaste offroad hoj
Men du är ju snabbare än dig självZilversurfer skrev:Jasså......sätt mig mot en sporthoj i Häckeberga rundan, så ska vi se vad som händer, visst VV, MrK mfl är snabba men jag lovar att dom ska få kämpa rejält..
Mr K skrev:Men du är ju snabbare än dig själv
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |