GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ser ju nice ut
pjohan skrev:Kan för övrigt nämna att Staffan tyckte det var så kul så att han idag spontanköpte en cbr600 (inte för att jag förstod vad det var för fel på min gjutjärns-gsx, han hade ju kunnat få specialpris ). Kul med fler sporthojsförare
rookie skrev:VA!? Har gadden köpt en cbr!? Nu blir det krig om hojplatserna på jobbet!!! Är han reggad här förresten?
pjohan skrev:Verkar inte bättre. Men tydligen skulle han ha den i Kristianstad tills han fixat lämplig hojplats i Lund.
Han är (mig veteligen) inte reggad här... än.
Ey, killen. Passa sig för kommentarer om Honda träsket va! Stora nifen komma fram vettu!pjohan skrev:Kan för övrigt nämna att Staffan tyckte det var så kul så att han idag spontanköpte en cbr600 (inte för att jag förstod vad det var för fel på min gjutjärns-gsx, han hade ju kunnat få specialpris ). Kul med fler sporthojsförare(även om dom ramlar ner i Honda-träsket).
Vad hände sen. För min del drinkblandarfest . Blev därför inget körande idag . Däremot flickor som står i kö att få bli möghackor
Maverick_ou812 skrev:Till sist... Du lär hamna i gruppen rutinerade förare om du hittar en möghacka i din ålder även till GSXR1100R...
Jo man blev ju lite sugen.. Kände att jag bara måste ha en hoj.rookie skrev:VA!? Har gadden köpt en cbr!? Nu blir det krig om hojplatserna på jobbet!!! Är han reggad här förresten?
Schyssta pics för övrigt!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |