Man kan ha en sån där cool lucka bakpå för vissa naturliga behov?Bara nyfiken. Vad skulle det vara för fördel med ett sånt?
Siden för att det är svalt och skönt på sommaren under skinnstället och en glatt yta så man kommer i och ur lättare.Bara nyfiken. Vad skulle det vara för fördel med ett sånt?
Det tipset hör väl hemma härMan kan ha en sån där cool lucka bakpå för vissa naturliga behov?
Nähäpp. Då ska den vara i röd ylle. Det har jag sett i Lucky Luke. (fast den är väl inställd pga nidbilder?)Man kan ha en sån där cool lucka bakpå för vissa naturliga behov?
Delar på sig? Har du verkligen testat Sidenselmas tvådelade? Linningen på mina långkalsonger sitter snarare obekvämt högt.Siden för att det är svalt och skönt på sommaren under skinnstället och en glatt yta så man kommer i och ur lättare.
One-piece för att tvådelat delar på sig och blir obekvämt ibland.
Nej jag har inte testat just deras, men flera andra tvådelade.Delar på sig? Har du verkligen testat Sidenselmas tvådelade? Linningen på mina långkalsonger sitter snarare obekvämt högt.
Har för mig att man som medlem i SMC får rabatt hos Siden Selma.Nej jag har inte testat just deras, men flera andra tvådelade.
Men nu verkar ju flera tycka att Selmas är Ok delade.
Jag får prova.
Just det är väl lika lätt som vanligt. Saneringen efteråt lite bökigare.........svårt att bajsa med helt underställ ....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|