Onsdag 3/8 Söderkörning

Horn1

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Hornet 600, LS650
Tack för en trevlig tur, nästa gång ska jag montera roterande borstar fram på hojen så kanske man kan få köra grusfritt någon kurva :huvet
 

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Kungsängen
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tack Geggis för en trevlig tur även om vissa delar var så grusiga att man fega ur. Men fika är ju alltid trevligt.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Vem vare som kraschade med mopedbilen och varför då osv osv? :va
 

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Ort
Tungelsta
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
Det vart ju riktigt trevligt till slut. Riktigt fint stekar-fik på Torö. Jävligt tråkigt med olyckan dock. :(

Men annars bra förutom allt satans grus och att GLASSEN INTE FUNKA PÅ DONKEN! PERKKELE! :mad:
 

KRILLE

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Retta -03
Tack för ikväll,trist med det förbannande
gruset överallt bara.
Norrsida nästa eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sebbeman

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2011
Ort
Stockholms framsida
Hoj
Yamaha R6 k1
ja tack för en välbesökt körning ! Tyvärr lite tråkigheter då med grus osv.

Vet ej vad killen som krockade hette.. men hade en upprenoverad retroducce, kom över ett krön i en kurva på väg tillbaka fr Torö, och en mopedbil är halvvägs ute i vägen.. Duccen gick rakt in i sidan och sen omkull men killen verkade må bra. Men tyvärr krävdes det nog bärgare för hojen..

Folket i bilen överlevde för den som undrar.. :Rockbanan
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jamen där ser ni, Torö var ju Inge touringåka, det var värsta spännande crash coursen!
Kanske lite väl optimistiskt av moppobilen att försöka steka en ducce i en kurva dock. Så synd på den sjukt snygga hojen men tur för alla inblandade dock.

Tack alla, så många nya trevliga bekantskaper, hoppas vi ses igen.
 

MAESTROR1

Din dröm - Min vardag
Gick med
4 Mar 2008
Ort
08
Hoj
Yamaha R1 -03
Kul att somliga fann bra vägar :)
nä men det vart ett jäkla projekt redan från början med tanke på så många vi var, sedan så behövs det någon som kan schysta vägar på söder sidan, själv har jag inte upplevt mycket mer än Bulten vad gäller söder och det bör ju finnas mycket mer om man säger så..

Nu vart det som det vart och vi säger som Göran, nu tar vi lärdom av detta och går vidare.
 

Bennsaj

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
Tumba
Hoj
Aprilia RSV1000R
Skön onsdags körning ;) bra väder å trevligt folk :D Det här var inte sista gången de ;)
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Fan vad surt :( den hojen som var en så fin en

Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.
 

Flensman

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 900RR -98
Instämmer med tidigare..

Tack för en rolig gruppkörning!

Kul åka, kul att se Torö för första gången.
Trist med gruset, och framför allt kraschen. Tur däremot att de inblandade är relativt helskinnade.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.

Skönt att du klarade dig hyggligt oskadd!
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.

Skit trist att höra Fredrik.. men tur att det gick bra med dig. :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top