Legenden skrev:Tja.. Liiite småkallt vart det ju.. Men vi måste ju köra så vi har adrenalin i kroppen! Så vi slipper frysa ju!!
164 på rullen skrev:well..... Turen va cool på alla sätt ,
Mc donalds borde inte få kalla sitt Java Kaffe !!!!!!
Det va tur man inte tog en quarter ponder oxå ,eller hur Legenden ?
Abloy skrev:Drack cola lite för att inte vikta ner, enda sättet om jag ska hänga med de effektstarka gixxrarna
Tomasol skrev:Jaha nu har man skaffat ny hoj, så nu är man med i stadens gixxer familj
Tomasol skrev:Har för mig att det var så här jag, man köper med hjärnan och kör utan hjärnan
Dessutom som du redan hört så har du en stunthoj och då behövs inge pulver..... så när får man se lite bakhjuls åka i 20km/h ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Tomasol: Du ska veta att de var tungt när du drog härifrån med "pärlan" men det blir väl nya tag om nåt år för mig kanske, kul att the "Moosekiller" kom till en bra "familj" så jag slipper oroa mig för henneTomasol skrev:Jaha nu har man skaffat ny hoj, så nu är man med i stadens gixxer familj
EL FUEGO skrev:Jag vill inte att ni ska bli avundsjuk på mig så jag tar det lite lugnt med den fronten . Det kommer säkert nångång då ni minst anar det .
Legenden skrev:Haha.. Kan du inte göra en tolva på onsdag vid vängåvan?!??
Extra stöddigt utan stag bakom tailen med!!..
Hur duktig man e har ju INGENTING med hur duktig man är som förare. BARA hojen är den rätta!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|