minirider
Guest
Hej jag undrar lite vad som gäller för att köra onsdagar på Karlskoga? Kan man bara åka dit och köra utan att boka körning?
minirider skrev:2140431Hej jag undrar lite vad som gäller för att köra onsdagar på Karlskoga? Kan man bara åka dit och köra utan att boka körning?
ja så mycket vet jag med. Men kan man bara åka dit utan att boka?2ono skrev:2140774Det krävs att man har en licens och en hoj enl svemoreglemente tror en onsdag kostar 400:- och packet alt:för medlem 1000:-icke medlem 1400:- ingår för 5 träningstillfällen.
minirider skrev:2141943ja så mycket vet jag med. Men kan man bara åka dit utan att boka?
MC Doktorn skrev:2140774Det krävs att man har en licens och en hoj enl svemoreglemente tror en onsdag kostar 400:- och packet alt:för medlem 1000:-icke medlem 1400:- ingår för 5 träningstillfällen.
Lawner skrev:2221236måste den ha mc id card?
J.Andersson skrev:2229731Alt. licenskurspapper från LMS som intyg
Så en styck kvällsträning kostar 400+engångslicens OM man är medlem?Gustav O skrev:2267331På Karlskoga går det inte att träna med enbart licensintyg utan du får lösa en engångslicens för träningen, åtminstone gjorde de så förra året med mig.
Gustav O skrev:2267331På Karlskoga går det inte att träna med enbart licensintyg utan du får lösa en engångslicens för träningen, åtminstone gjorde de så förra året med mig.
För mig kostade det 350+300 kr förra året, men då är jag medlem i LMS. Dyrt helt klart.HanneZ skrev:2267336Så en styck kvällsträning kostar 400+engångslicens OM man är medlem?
Jag hade inte licensintyget men en licens från 2004 men det dög inte. ?Anneli skrev:2267349Jag tränade som sagt på bara licensintyget förra året, dock gör det mig inget om jag blir tvungen att lösa engångslicens på plats, är glad bara jag får köra. Tack för informationen!
Gustav O skrev:2267331På Karlskoga går det inte att träna med enbart licensintyg utan du får lösa en engångslicens för träningen, åtminstone gjorde de så förra året med mig.
Hum.. ok. Vad hade det kostat om du varit medlem då?Gustav O skrev:2267350För mig kostade det 350+300 kr förra året, men då är jag medlem i LMS. Dyrt helt klart.
Jag hade inte licensintyget men en licens från 2004 men det dög inte. ?
Gammal licens alltså?MC Doktorn skrev:2267360För mig räkte det med att visa licensen utan att lösa ut engångslicens i år.
Gustav O skrev:2267364Gammal licens alltså?
Det dög inte i fjol..kanske beror på vem som står och tar betalt. Taekk!
En (1) träning kostar 400:- oavsett om man är medlem eller inte. 5 träningar kostar 1000:- för medlemmar och 1600:- om man inte är medlem. Årskort 1800:- för medlemmar och 2600:- för ickemedlemmar. Medlemsskap kostar 150:-HanneZ skrev:2267363Hum.. ok. Vad hade det kostat om du varit medlem då?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|