Onsdagstur stockholm

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Vi är ngr från SH/Bike som tänkte ta oss en tur på onsdag.
Vi börjar med att samlas vid Donken på Sveavägen kl 18:00 för att fortsätta mot första målet Vaxholm, där vi sedan bestämmer vart vi fortsätter.

/D

PULKA

Groda
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
gsx 1400
D-one skrev:
Vi börjar med att samlas vid Donken på Sveavägen kl 18:00 för att fortsätta mot första målet Vaxholm, där vi sedan bestämmer vart vi fortsätter.

/D

jag kanske dyker upp då ..om de inte regnar förmycket eller om man måste jobba sent

/p

msx

Missnöjd MC
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Trajja Street Triple-08
D-one skrev:

/D

Jag ligger å bönar å ber att vi en dag ska slippa regn så vi kan ut å åka! :Bugar

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Jag trodde vi skulle ut ikväll, men det verkar regna bort. ska bli regn onsdag oxå...... :( Trodde vi skulle ut på Ekerö på onsdag. Ingen ide att åka med er från Donkan för då är ni i Waxholm när jag kommit fram till Täby :(

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
D-one skrev:
Ring om du vill åka in tillsammans med oss.
Pm:ar mobilnr.
Hmm varför inte bara dyka upp på Sveavägen till 18 och sen ha "uppsamling" i en kvart? Jag är på om bara vädergudarna fattar att det är mitt i Juli nu.. :mad: Skurarna är i form av att få en tunna vatten över sig..Jag vet, fick det igår här ute på Arlanda..Hoppas verkligen ingen åkte hoj då..

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
Don Tomaso skrev:
Hmm varför inte bara dyka upp på Sveavägen till 18 och sen ha "uppsamling" i en kvart? Jag är på om bara vädergudarna fattar att det är mitt i Juli nu.. :mad: Skurarna är i form av att få en tunna vatten över sig..Jag vet, fick det igår här ute på Arlanda..Hoppas verkligen ingen åkte hoj då..

Han bor 5 min ifrån mig :tungan så vi kan ju åka in tillsammans.
Nu är det regn, men vi får hoppas på sol.

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
D-one skrev:
Han bor 5 min ifrån mig :tungan så vi kan ju åka in tillsammans.
Nu är det regn, men vi får hoppas på sol.
Hmm är det PULKA som bor 5 min bort eller jag? :va :Bugar Till vädergudarna för fullt...

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Don Tomaso skrev:

Vi var ute och åkte hoj igår, gissa om det var blött....??

När ska man förresten få se din Falco??

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Vilka ska med? Jag är lite sugen. Det börjar ju ljusna, vädermässigt. Jag dyker väl upp vid donken vid 18-snåret så får vi se vad som händer?

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Fy fan vad blött det var söderut. Hoppas det var bättre norrut. Vi skulle följt med. Men jag ska alltid vara lite "mot strömmen" :).

Nu har jag torkat upp och softat lite så jag drar ner mot donken eller ut mot brostugen en sväng och kollar om ni kommit tillbaka.

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Vågad våt körning

Uj uj vilken hojåkarkväll! Vi som drog norrut körde i regn från Norrtull ut till Arninge. Sen såg det ut att lätta söderifrån! Så vi trodde att ni södervändare hade klarat er.. Men vi drog efter kort konferens i vägrenen vidare ut till Vaxholmen via Bogesundskroken! Det slutade o regna men Bogesundsvägen var våt..En Hayabuse gick på ställ framför mig o drog ifrån! :Bugar Alla kom fram helskinnade så vitt jag vet o beundra regnbågen ute i Vaxholm. Sen droppa några av men vi var ett tappert gäng (inklusive en tjej som övningskörde!) som sen tog sikte på Våfflan i Sigtuna. Lätt förvånade såg Våfflans personal 7 hojar dundra ut på kajen 21.20. Vi fick väldigt bra priser på det som var kvar. Våffeljärnen var tyvärr putsade o avstängda..
Några frusna själar i gänget men från Arninge var det regnfritt! Nu sitter man o smuttar på en varm choklad o mår gött. Tvätta hoj o smörja kedja imorrn.

Tack för denna gång synes o höres nästa gång!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Blev ju en riktigt schysst hojkväll trots allt :tummenupp Trevligt att träffa 2 nya Falcoägare, vi är ju rätt sällsynta!
Thanks alla som följde med trots vädret!

Bikerwoman+son

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
bikerwoman skrev:
Blev ju en riktigt schysst hojkväll trots allt :tummenupp Trevligt att träffa 2 nya Falcoägare, vi är ju rätt sällsynta!
Thanks alla som följde med trots vädret!

Bikerwoman+son
Ursäkta min nyfikenhet,men vad e en falco?

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Vi avvek redan i Arninge för att söka upp den ljusare himlen, för fy sjutton vad svart det var åt Waxholmshållet. Vi hade tur för sedan fick vi en jättebra tur med uppehåll. D-one och jag kom hem vid 22.30-tiden.

Bikerwoman: jag har tittat efter dig i Sollentuna, och så lyckas jag missa dig igår när vi körde på samma rutt. Men jag ska fortsätta hålla utkik efter dig!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning