Ont i märgen----->bör jag hoja?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Bettis, min högst proffisionella åsikt är, i egenskap av att vara närmast omåttbart framgångsrik inom filosofisk gynekologi, att din krämpor framkommer av rädlsa för att Mona Sahlin kommer att tillträda statsministerposten i valet 2010. Detta har för övrigt väldigt lite med motorcykelåkande att göra och kan därför bedrivas relativt riskfritt.

/Dr. Eggel

mjaa, känns som att du studerat platons idévärld ganska grundligt. vilket iof är ett av kraven för att vara fullvärdig medlem av GG.

väl talat.

BASH

WTF !!!!
Gick med
22 Jan 2005
Hoj
Molekyl Edition 1.3 är på väg att bli omolekylerad
Jag skulle tro att det hänger ihop med att du inte har utvecklat fettnacke syndromet, har för mej att jag har läst i nån obskyr blaska att det hänger ihop som ler o långhalm.
Jag kan för en billig penning tillhandahålla kurser i ämnet "att utveckla fettnacke" till dej och som tidigare framkommit i ämnet så finns det i hojjandet andra fördelar med att inneha en fettnacke.
Då den styr fartvinden över ryggraden så kommer du att bli helt symtomfri från märgvärken + en avsevärd ökning av toppfarten.
Kan ju bara anses som en vinn/vinn situation.

Din trogne lärjunge :Bugar

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Finns barn/tonåringar i grupp av kvinnligt kön i din omedelbara närhet? Sådana kan vid upprördhet frambringa ljudnivåer ej hörbara för det mänskliga örat men ha en förmåga att "skära" genom märg & ben :fakta

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Kan ju bara anses som en vinn/vinn situation./QUOTE]

mjaa, men är det möjligt att det blir en vinn/större vinst - situation?

Finns barn/tonåringar i grupp av kvinnligt kön i din omedelbara närhet? Sådana kan vid upprördhet frambringa ljudnivåer ej hörbara för det mänskliga örat men ha en förmåga att "skära" genom märg & ben :fakta

nej.

men ibland får jag kraftiga vomitattacker när jag är i tunnelbanan och där det förekommer sådant 'pack'. fast jag har aldrig kopplat ihop det med mitt hojjande.

Last edited:

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
nej.

men ibland får jag kraftiga vomitattacker när jag är i tunnelbanan och där det förekommer sådant 'pack'. fast jag har aldrig kopplat ihop det med mitt hojjande.

Sånt där kryper genom atmosfären och sprider sig med oanad kraft genom både hjälmskal och öronproppar, på riCktit :fakta

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Okej jag trodde du skojade.

Man har inga smärtreceptorer i benmärgen. Benmärgen producerar vitala komponenter till blodet så som erytrocyter, leukocyter och trombocyter. I yngre ålder är benmärgen till stor del röd men övergår sedan till att bli gul och bestå mest av fettvävnad.

Man kan ha smärtor i leder och muskelfästen som definitivt kan kännas som om det kommer innifrån själva skelettet. Ofta vanligt om man är deprimerad eller under stress av olika slag. Denna smärta kan även uppstå i samband med influensa.

Är du stressad eller mår inte bra i allmänhet psykiskt eller fysiskt så kan du höra av dig till din husläkare. Din kropp kanske försöker säga dig att du måste varava ner...lyssna på kroppen.

Dock är det inte din benmärg som gör ont :krama

äddit: och jag ser ingen anledning att du inte kan hojja..men ta på dig bra kläder för om du utsätter din kropp för kyla spänner du dig och spänningen i musklerna leder till smärtan jag beskrev ovan.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8

jag har inte skojat sedan elvis dog.

fast det känns som att det är märgen som gör ont, jag tror jag vill att det ska vara så och inte någonting annat.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Enklaste sättet att bli av med det är att gå till närmsta donationscenter. När de satt krysset på dig så flyttar du det i smyg till de ställena där det gör ont. Verkar de osäkra så skriker du "Kör på bara!" i sann GG anda. Lycka till!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
jag har inte skojat sedan elvis dog.

fast det känns som att det är märgen som gör ont, jag tror jag vill att det ska vara så och inte någonting annat.

Jag gissar överstressad eller deppig...då brukar jag påstå att jag har ont i märgen eller hjärtinfarkt (spända muskler på olika ställen)..eller hjärnblödning (spänningshuvudvärk). Man blir lite överdramatisk ibland ;)

Edit...elvis är väl inte död :näsblod

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Gå till en doktor och få ett recept.
Du borde få centralstimulernade att ta på morgonen och något opiatpreparat till natten. Får du det kommer du att må prima dygnet runt.

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Monster S4R
Lösningen finns i botten på alla % märkta flaskor :tummenupp
Finns inget som inte lite hojtar olja råder bot på :banana

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag gissar överstressad eller deppig...då brukar jag påstå att jag har ont i märgen eller hjärtinfarkt (spända muskler på olika ställen)..eller hjärnblödning (spänningshuvudvärk). Man blir lite överdramatisk ibland ;)

Edit...elvis är väl inte död :näsblod

kan jag, pga märgrelaterade problem/symptom/önskemål, möjligtvis få ha en mildrare syn på tex hastighetsbegränsningen i detta land?

elvis dog ganska snart efter '68 special.

Gå till en doktor och få ett recept.
Du borde få centralstimulernade att ta på morgonen och något opiatpreparat till natten. Får du det kommer du att må prima dygnet runt.

menar du med 'centralstimulerande' att märgonten, är centralt positionerad i min kropp?

Last edited:

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
kan jag, pga märgrelaterade problem/symptom/önskemål, möjligtvis få ha en mildrare syn på tex hastighetsbegränsningen i detta land?

elvis dog ganska snart efter '68 special.

menar du med 'centralstimulerande' att märgonten, är centralt positionerad i min kropp?

Nja, nu tänkte jag mer på att petternicklas är centralt placerad och att få den stimulerad alltid piggar upp. Opiater behöver du på kvällen så att du sover gott och är redo för lite mer centralstimulerande påföljande morgon. Capish?

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Nja, nu tänkte jag mer på att petternicklas är centralt placerad och att få den stimulerad alltid piggar upp. Opiater behöver du på kvällen så att du sover gott och är redo för lite mer centralstimulerande påföljande morgon. Capish?

...känns ändå inte som at det är märgont relaterat.

såvida det inte är egna erfarenheter som står bakom rådet?

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Är det inte överskottsmärg som orsakar märgsmärtor??
Och är det inte tömning av överskottsmärg som sker vid centralstimulering???

jag vet inte? :confused:

hela märgproblematiken, är helt nytt för mig.

och det är inte märgsmärtor jag upplever utan snarare märgont.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år