http://www.blocket.se/orebro/Suzuki_Baleno_4WD_Kombi_43971740.htm?ca=8&w=1
Både viskokoppling och kamrem bytt, det enda du ska se upp med är oljud på femmans växel, och kolla rost förstås, annars en slitvarg.
edit: var det Corsan med sprucken vindruta och rostig dörr?
Pruta till 20 på Balenon och köp en krokÅh, den där är ju nästan perfekt, hade den haft dragkrok hade jag fan dragit direkt.
Faktum är att en kombi är det tjejen helst vill ha då vi har en såndär liten schäfer, men hon får ändå inte liten skitbil när hon ska iväg nånstans så då får hon ta min bil o jag åka skitbil i stan.
Men problemet är när hon ska iväg o jag vill iväg o åka enduro, så en kombi med dragkrok vore egentligen de bästa.
Ja det finns två stycken likadana till samma pris här inom angränsande län, den här i byn hade väl sprucken vindruta om ja inte missminner mig.
Pruta till 20 på Balenon och köp en krok
Både viskokoppling och kamrem bytt[...ningsvis alltid någon som fungerar :tummenupp
Jag skulle inte vara rädd för Opel. Verkar vara kanonbilar, bara går och går.
Farsgubben har en Combo 1,4 Twincam 90HK bensin från 05 som bara tickar och går. 14k mil har den gått.
Byttes ECU två ggr när bilen var nästan ny(500-1000mil). Bromsbelägg och drivknutsdamasker, nu på senaste tiden.
En oljetryckgivare som börja läcka på 13k snöret i övrigt. Rostfri, startar perfa i alla väder, går tyst (nåja) och fint.
Opel verkar bättre än VW, när dom är några år gamla.
Det tjänar ju inte biltillverkarna något på...Varför ska de va så svårt att tillverka en biljävel som håller?
Det tjänar ju inte biltillverkarna något på...
Fan bland det roligaste jag läst på mina sex år som medlem på sporthoj först trodde jag du var ironisk men nu inser jag att du menar allvar
Du menar att du på fullaste allvar tror att min Passat utav senaste modell haft mindre bekymmer. Eller min förra V70? Eller Brorsans A4 eller hans tidigare Passat. Då kör jag och brorsan nya tjänstebilar.
Farsans Opel bara tickar och går i jämförelse.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari